Nejste přihlášen/a.
Ano, škola sama by měla úraz nahlásit (inspekci myslím), kdykoliv jde žák s úrazem k lékaři. Pak lze žádat o nějaké peníze od pojišťovny - ať rodiče zajdou do školy, hospodářka/sekretářka by jim měly dát formulář pro pojišťovnu. To je vše, co vím (z praxe), snad mne doplní někdo další.
Protože jste v nemocnici, určitě o záznamu úrazu ví i sekretářka (v podstatě to ona vyřizuje, učitel tělocvikář (nebo učitel toho předmětu, kde se to stalo) jen vyplní papíry), ale ona - nebo možná zástupce ředitele - to hlásí na tu inspekci. Každopádně by měla vědět co a jak papírově - od toho tam je.
To zjistíte ale jen tím, že se tam poptáte. Ale za nezaslání podkladů o vyšetření žáka do 3 pracovních dnů od úrazu jsou sankce, školy se toho dost bojí - sama jsem si tím jako učitelka prošla, rodina neohlásila, že byla ošetřena lékařem, a já posílala pozdě, tak mě k tomu sjela sekretářka
Stejně to budu muset nechat až na úterý kvůli prázdninám. Nejspíš nejdříve zajdu za tou učitelkou, jsme hodně velká škola a ve vedení je hrozný množství lidí, tak mi třeba poradí, za kým přesně jít.
doplněno 01.04.15 19:13:A co si tak pamatuju, když pro mě přijela záchranka, tak jí ten záchranář dával nějaký papír.
Tak jsem se dneska ptal učitelky. Úraz se řešit nebude, protože nejde nijak prokázat. Takže mám smůlu, nedostanu ani korunu, prášky proti bolesti mi taky nikdo neproplatí, a to že jsem chyběl přes týden ve škole taky nikoho nezajímá. Díky tomu jsem se nevešel do 20% maximální absence a díky tomu mě nepustí jedna učitelka k maturitě. Opravdu pecka
Každá firma a tedy i škola se chce vyhnout plnění z jejich pojištění odpovědnosti. Sami to nehlásí a neřeší. Pokud tě odvezla záchranka přímo ze školy, pak musí být i záznam (já to štěstí neměl a záznam z události se za komunistů "ztratil"). Rodiče musí mávat všemi lejstry, hlásit na pojišťovně, urgovat řešení u ředitelství školy. Pokud nebudou dostatečně hrubí, nebude nic.