Oční víčko?

Od: Datum: 26.03.15 18:38 odpovědí: 10 změna: 27.03.15 07:41

Dobrý den, asi 5 minut se mi to už děje. Prostě párkrát mrknu a nic a pak po nějaké době při mrkuntí se mí oční víčko jakoby zasekne, nebo v nem prostě škubne. Nevíte co by to mohlo být? Bojím se třeba nádoru na mozku nebo nečeho takového, je mi 16 .


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 26.03.15 19:55
avatar

Když škube víčko,tak je to příznak nedostatek magnézia.Takže bych na ten Váš problém taky tipla nedostatek magnezia-hořčíku.Nedostatek se může projevit až kolapsem,bušení srdce(infarktové stavy)a to způsobí magnezium,jeden z mála příznaků ,které skoro nejdou poznat je právě oční víčko.

doplněno 26.03.15 20:35:

Nechtěla jsem to psát,ať to nezní "šarlatánsky"ale fakt pokud je to na levém víčku,je to magnézim.Kamarádka měla několik těhle kolapsů,proto to vím.Zná to přece každý,že zničehonic zamrká nekontrolovatelně víčko.Pokud jej jen pijete,to je hodně málo,rozpustné vitamíny a minerály jsou ty nejslabší a většinou nestačí.Magnezium se spotřebovává hodně rychle-sportem,u žen antikoncepcí,v dospívání,velká konzumace sladkostí,bílého pečiva,kávy,alkoholu,tuků...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.03.15 20:00

Mě se to děje na levém, ale zas to magnesium nevím, Magnesii piji poměrně často, ta obsahuje horčík ne?

Datum: 26.03.15 21:18

Hmmm, tak děkuji. Vlastně ono to víčko nemrká samo, když zamrkám tak mě jakoby zacuká, nebo se lehce sekne. To magnesium to třeba být může, je pravda že pravidelně posiluji, ale mám upravený jídelníček uplně bez sladkosti i bílého pečiva, tak nevím :) snad to není nic horšího

Datum: 26.03.15 21:48
avatar

Když sportujete,tak zkuste nějaký z doplňků.Pokud chodíš na preventivky nebo k jinému doktorovi,nech si napsat Magnosolv(je na předpis jinak je drahý)a jsou to silné rozpustné nápoje.Třeba pro cyklisty se prodávají takové větší ampule magnezka(od Nutrendu)protože při závodu by měl vypít aspoň dvě a aspoň tři dny před závodem vypít každý den jednu,takže spotřeba při sportu je fakt veliká.

doplněno 26.03.15 22:01:

Myslím,že vážné to nebudežádný strach.Pokud by jsi měl strach z nádorů mozku atd.tak by jsi pociťoval bolesti hlavy,závratě...ale i to můžou být jen migrény a jiné...a nejhorší je,že některé nádory se vůbec nijak neprojeví včas.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.03.15 21:56

Tak děkuji, ale když to shrneme tak moje otázka je...Nic vážného to snad nebude ne?

Datum: 26.03.15 22:11

tak děkuji asi se prestanu strachovat, tak tedá zkusím to magnesium. Nebo to může být ze stresu jsem se dočetl...

Datum: 26.03.15 19:59
avatar

A co rodiče? Proč to jim své obavy nesvěříte? Je Vám 16 let, tak asi sám nežijete.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pepr®
Datum: 26.03.15 21:55
avatar

@lucie má s tím magneziem pravdu. Taky mě jednu dobu cukalo víčko (nevím už které) a doktorka mi předespala magnesii lactici loni stálo 60kč.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 27.03.15 07:23
avatar

Když je málo hořčíku, při přenosu z nervových zakončení do svalů, se dějí různé, nepříjemné věci.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ben®
Datum: 27.03.15 07:41
avatar

Dobrý den, škubání očního víčka postihne občas každého a ono to zase odezní. V tom Vašem případě to může mít souvislost s Vaší celkovou hypochondrií, které by bylo již záhodno se zbavit. Je Vám 16 let, posilujete a máte jeden zdravotní "problém" za druhým.

Jestli Vám to posilování nějak neškodí? To Vás ještě nenapadlo (místo nádoru na mozku)? Rodiče řeší Vaše zdravotní "problémy" nebo už to jen trpně přehlížejí? Takže, Vaše nemoc je hypochondrie.

A zkuste také posilovat mozek. Zdravím!

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.