Podvod na Aliexpress - jak získat zpět peníze

Od: Datum: 25.03.15 20:44 odpovědí: 4 změna: 26.03.15 02:19

Před 2 měsíci jsem si objednal na Aliexpress.com výtah pro projektor za cca 7 tisíc Kč. Zboží mělo přijít do týdne. Prodejce komunikoval, dokud nebyla uzavřena ochrana objednávky. Ujišťoval mě, že zboží dostanu. Stále nic nedorazilo a asi ani nedorazí. Psal jsem stížnost přímo Aliexpress a oni prodejci pouze pozastavili účet na 1 týden, ale vše ostatní mám řešit já s prodejcem. To ale nejde, protože nekomunikuje. Jakým způsobem lze situaci řešit? Mám se obrátit přímo na banku? (Platil jsem přes platební bránu.)


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: aliexpress
Datum: 25.03.15 20:58

Objednávám pořád a minimálně problémů. Pouze jednou bylo nabízeno zboží které prodejce nikomu nedodal . Peníze přišly zpět aniž bych použil dispute. Přišel jsem o bankovní poplatky. Jeden typ LED žárovek časem všechny shořely. Prodejce chce fotky. Snad to bude řešit. A jednou bylo nabízeno zboží za směšnou cenu. Objednal jsem jenže prodejce toto dával jako přídavek k jinému zboží. Nechal jsem dolar propadnout. Ochranná lhůta se nechá prodloužit. Pokud se objednávka zruší v ochranné lhůtě určitě se peníze vrátí. Pokud se ochranná lhůta nechá propadnout asi moc šancí není.

Myslím ze peníze leží u Aliexpress a po dojítí ochranné lhůty, nebo po potvrzení příjmu je pošle obchodníkovi.

Dnes mi přišla redukce na zásuvku z Číny. Celkové náklady 8 Kč. U nás 69 Kč plus pošta.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.03.15 22:51
avatar
A proč jste nechal uplynout ochrannou lhůtu? To je úplně ta nejzákladnější chyba.
Teď už řešení nevidím. Prodejce své peníze dostal, tak nemá důvod nic řešit.
doplněno 26.03.15 06:49: Lhůtu pro doručení lze před jejím vypršením prodloužit. Ebay má na reklamaci také asi 30 dni od estimated delivery time nebo pokud není, považuje se za něj 30.den od zaplacení.
Bohužel jsem ještě neslyšela o člověku, který by něco vyřešil po vypršení ochranné lhůty :(
Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 25.03.15 23:10
Máte pravdu, to je má zásadní chyba. Byl jsem zvyklý nakupovat na Amazonu a na Ebayi, kde žádná taková lhůta není. Prodejce se mnou komunikoval ve smyslu, že čínští celníci zabavili zboží, což prodlouží lhůtu dodání, tak jsem spor neotevíral. Navíc jsem četl v popisku prodejce, že za "zbytečné" otevření sporu připisuje negativní ohodnocení. Byl jsem naivní, když jsem si myslel, že něco přijde, mělo mě to napadnout už tehdy, když jsem nemohl ověřit tracking number TNT.
Od: rv
Datum: 26.03.15 02:19

Múžete mu napsat negativní hodnocení. I když je-li to podvodník, asi mu to nevadí a otevře si nový účet.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.