Změna dávkování u léků

Od: Datum: 24.03.15 18:52 odpovědí: 1 změna: 24.03.15 19:52

Dobrý večer, 2 měsíce beru antidepresiva proti depresi. Moje psychické rozpoložení se zlepšilo, ale ještě to nebylo nejlepší, takže jsem požádal mého psychiatra, aby mi navýšil denní dávku. Doposud jsem bral 1 celý večer. Před dvěma týdny jsem začal brát 0,5 ráno a celý večer a od včerejška 1 celý ráno i večer. Mám dojem, že to navýšení působí zprvu kontraproduktivně, že se mi zvýšily deprese jak jsem je začal brát v jiném množství a v jinou denní dobu. Dneska se cítím hrozně, skoro chci kontaktovat mého doktora, ale možná to bude jen tím přechodem. Co myslíte, může to být způsobeno tímto?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jar®
Datum: 24.03.15 19:52

Antidepresiva mají delší dobu účinku, než začnete pociťovat zlepšení. Většinou cca 1 měsíc. Vydržte a berte léky dle předpisu. Trošičku by mohl pomoc B komplex forte. Není to lék, ale pomáhá s výživou nervů a pokud dodržíte maximální dávky, budou mít nervy větší schopnost regenerace. Velmi by pomohla možnost popovídat si s někým blízkým o svém problému.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.