Úspěch nebo v tom je něco jiného

Od: Datum: 16.03.15 21:11 odpovědí: 12 změna: 17.03.15 20:04

Nedokáži pochopit některé lidi. už mi táhne na 50 let statisticky mám tedy největší uspěchy v pracovním i osobním životě za sebou a po 20 letech v jedné nejmenované firmě pracující s kovem dostávám jako kmenový zaměstnanec 18 tis. a teď jsem ještě s velkou slávou dostal bonus 500 Kč za mé dlouholeté zásluhy ale musel jsem si dodělat inženýra. Soused má kluka takovej vejrostek udělal si vyučnák udělal firmu na krku má vyuční list možná rok- dva praxe a přehazuje prachy pomale lopatou. Dnes mě to v práci opravdu dorazilo, přijel kluk odhadem ne víc jak 25 let - novej hezkej mercedes na sobě kvádro, který byli dražší než moje auto když šel přes halu tak všem tykal s ředitelem naši firmy si plácl z pozdravem "zdar kámo" pak jen vešli do kanclu, na konci směny jsem se dozvěděl že si tam objednal zakázku za několik milionů že to byl ředitel nějaké velké firmy. Asi jsem "fosil" ale vysvětlete mi jak takový lidi můžou mít takové úspěchy?

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 16.03.15 21:20
Velký klobouk dolů těm, co to dokázali legálně a eticky. Přál bych si věřit, že jich je alespoň polovina
Teoreticky pokud si dokáže nabrat půjčky, má dobrý plán, jak nabrat zakázky a dostat za ně zaplaceno může být bohatý velmi rychle.
Ten soused může mít pouze napujcovano. Je těžké takhle odhadnout podle toho jaký dělá dojem. Jsou i opačné případy, kdy milionáři dáte korunu.
Ohodnoceno: 1x

Datum: 16.03.15 21:22