Nejste přihlášen/a.
Ahoj, bohužel mám strašně málo peněz a budu muset šetřit abych nechcípl hlady. chci se vás zeptat, na ty úplně nejlevnější potraviny jídlo, co jíst za měsíc aby tělo normálně fungovalo a já neměl potíže, třeba zažívací, nebo třeba aby mě neolezly vlasy, když nebudu mít nějaké minerály a vitamíny, prostě chci na jídle co nejvíc ušetřit, tak bych byl velice rád, kdybyste mi pomohly a řekly jaké potraviny a jídlo mám jíst, třeba doporučit nějaké stránky. Je možné jíst třeba javořické párky každý den, ty stojí málo, prosím pomozte mi, jak si sestavit jídelníček a co do něho dát aby tělo normálně fungovalo a neměl nějaké zzdravotní potíže a neolezly mi vlasy a co třeba tak pít, sladkosti jako čokolády, kokina a bonbony můžu uplně vypustit nebo ne? Mám se stát vegetariánem? Ušetřil bych na tom dost?Děkuji za každou dobrou radu a každou dobrou duši která přispěje
Tak na tohle jsem teď odborník já ale postupně se moje fin. situace zlepšuje, hurá
Ale minulý týden jsem měla rekord, s pomocí zásob těstovin apod. se mi podařilo udělat jen jeden nákup za 190,-/týden.
Snídám: jablko, hruška (to je málo, takže pak velká svačina) nebo kaiserka s máslem a plátkem sýra, listem ledového salátu (mňamka je to osvěžující).
Svačina: ovoce (pokud nebylo k snídani) nebo naopak kus pečiva, někdy sušenka.
Oběd: těstoviny, brambory - dopředu si navařím třeba rajčatovou omáčku (protlak, voda, cibule, česnek, bylinky - rozmixovat tyčovým mixérem - v obchodě to stojí pajdu, doma za pakatel) + trocha sýra, nebo uvařím brokolici k bramborám. Miluju polévky, taková čočková s mrkví je levná, cizrnová, pórková s bramborem, špenátová smetanová...
Odpoledne kousek pečiva nebo jogurt, k večeři nějakou obměnu oběda nebo krupicovou kaši, popř. cottage s rajčaty, ale to už není levná varianta. Piju vodu a čaj, na džusy a limonády - aby to nebyl sajrajt - nejsou peníze.