Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace zboží v akci

Od: lenka00* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,na vánoce jsem si koupila skládací sušák na prádlo který byl v akci.Nyní při rozbalení jsem zjistila,že jedna noha špatně stojí a nemá stabilitu.Neví někdo jak by mi měli vyřídit reklamaci,jestli vrátí peníze nebo dají nový sušák za stejnou cenu?děkuji

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ohneta*
hodnocení

1x

Pokud vrátí peníze, tak tolik,. kolik jste zaplatila. Jinak to nejspíš vymění za nový kus.

doplněno 08.03.15 20:47:

Ne, nic doplácet nebudete

lenka00*
hodnocení

Dobře,a když vymění nebudu muset doplácet rozdíl?

 

ben®
hodnocení

1x
avatar ben

Dobrý den, a nebylo by snad rychlejší sušák si ponechat, lépe ho sestavit nebo někde přihnout a "doladit" stabilitu? Pokud je výrobek kompletní, tak bych si to dodělal doma.

Zdravím!

P.S. On ten sušák nemá nikdy žádnou extra stabilitu - pokud jsou dole takové gumové podložky, tak je dobré roztáhnout je až ke konci trubky (co nejvíce ke kraji).

doplněno 08.03.15 21:28:

majsterjoe - nemyslím si, že bych to dělal nějak často. To se lépe podívejte na jiné příspěvky a možná budete překvapen, že si někdo otázku ani pořádně nepřečte a radí zcela mimo či vloží pouze názor nebo reakci na jiného uživatele a rádce. On ten Váš příspěvek také není pro tazatelku zrovna přínosný. Já bych kvůli "prkotině" nereklamoval, ale spíše se snažil výrobek zprovoznit a také bych si při reklamaci musel být jistý, že vada není nějaká moje chyba (montážní nebo v obsluze).

majsterjoe*

@ben vy rád odpovídáte na otázky na které se nikdo neptal, že? Já vím že se snažíte pomoct, ale pravidla by se měla dodržovat i tady. Já bych souhlasis s vaší odpovědí kdyby se tazatelka ptala co má s nestabilním sušákem dělat. jestli reklamovat nebo opravit.

 

hodnocení

0x
avatar babkazov

Zboží v akci není bazar. Je to přechodné snížení cen a s kvalitou nemá co dělat. Pro zboží v akci platí stejná reklamační pravidla jako pro zboží jiné. Navíc, mám představu, že když zboží vrátíte rychle (hodiny nevím), vezmou ho úplně bez vysvětlování. Stačí říci, nehodí se mi, promiňte. ;) Ve velkých marketech vezmou zboží zpět naprosto snadno. Malé obchůdky se brání.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]