Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kdy se vrací daně?

Od: ceskyraj odpovědí: 7 změna:

Dobrý den, někde v Lednu nebo na začátku Února jsem účetní v práci dodal podklady podle kterých si mohu uplatnit slevy na daních. Jednalo se o odpočet z hypotéky, za manželku a děti a ještě další. Myslel jsem, že tedy nyní v Únorové výplatě se to nějak pozitivně projeví,a le bohužel výplata stejná jako vždy. Tak se chci zeptat, jak to s tímhle je a popřípadě v jakém měsící se to proplácí. Díky V.D.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
V dubnu v březnové výplatě :)
ceskyraj
hodnocení

Aha. Díky za odpověď, to jsem potřeboval vědět. Já jsem myslel, že se to dává v únorové výplatě. Takže pokud je to tak, jak říkáte je to OK.

*palec*

ještě je potřeba dodat, že ne všichni mají vratku z daní... záleží na odpisech.. manželka bude mít jen 600,- zpět. Já zase měl všechny úvěry na své r.č., takže nemůžu dostat zpět víc, než jsem zaplatil... Budu muset mírně upravit úvěry (spoludlučník-ručitel totiž má právo odepsat si úroky, pokud z dané smlouvy nikdo jiný neodepisoval - toto mi sdělil bankovní poradce po 5ti letech *zed*neodepisování úroků na matku v důchodu, která mi poskytla její stavební spoření )

ceskyraj

No já se v těhlech bankovních a ekonomickejch věcech absolutně nevyznám, takže jestli mě na něčem účetní ojebává se vůbec nedozvím :)

Někdy to mzdová stihne i do únorové výplaty v březnu, ale termín je až do březnové výplaty v bubnu.

doplněno 06.03.15 19:47:

Bože... v dubnu, co by dělala vratka daně v bubnu :-D

ladinpraha*
Klidne bych to bral i v bubnu. A cim vetsi, tim lepsi. :-D

webbiecz*
hodnocení

0x

Záleží jak to účetní stihne. Naše účetní to někomu uplatňuje už v únorové výplatě, jiným až v březnové - záleží kdy se k ní dostaly papíry a kolik s tím musela strávit času.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: