Nejste přihlášen/a.
Zdravím, chtěl bych se Vás zeptat, zdali existuje výživový poradce jako doktor ke kterému mě může poslat obvoďák a to celé mě zaplatí pojišťovna? ( Jinak nechápu k čemu si platím jako student zdravotní pojištění )
Jde o to, že jsem student a na vše si boužel musím vydělat sám ( a v dnešní době v Brně mohu říct, že nebýt jednorázovek které jsou placené mizerně ( nad 4 tisíce odvádím cca 25% různé daně, poplatky, pojištění...takže po přepočtu dostávám 43kč za hodni - ach ten nádherně vyp**** zas**** stát ( ale tohle neřešmě ) a z důvodu nynějších problémů s penezmi musím snížit výdaje co se dá.
Ale k věci, na jídlo mě nezbývá tak jak bych si představoval a to se hodně odvíjí na zdraví ( podle kalkulačky na netu můj příjem je o 30% nižší než bych měl mít ( ale zase musím brát v potaz, že jsem ektomorf takže toho musím sníst více než ostatní stereotypy ( a to mě ještě čeká poměrně fyz. náročná práce ) a potřeboval bych to nějak prokonzultovat s osobou, co se tím živí - jenže zase nemám ty tisíce na ty konzultace apod.
Služby "výživových poradců" se z veřejného zdravotního pojištění nehradí, zdravotní pojištění je určeno na léčení, léky, apod. O stravě se poraďte s praktickým lékařem.
Pokud byste trval na "vyýživovém poradci", budete si muset jeho služby zaplatit.
Zaujala mne platba daní: Podepíšete-li u zaměstnavatelů (musíte postupně, nelze souběžně u dvou nebo více) prohlášení k dani z příjmu a dložíte-li potvrzení o studiu, nebudete z příjmu do cca 11.000 Kč měsíčně platit žádnou daň.