Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Platba anglickou kartou

Od: malalusy* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den. Dnes jsem zjistila, že při platbě anglickou kartou v českém supermarketu mi bzla odečtena částka v librách! Tj, zaplatila jsem asi 300 Kč a bylo mi idečteno 300 liber.

Co můžu dělat? Děkuji

doplněno 27.02.15 10:59:

Nikomu se nic takového nestalo? Nikdo neporadí prosím?:(

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar jethro

Řešit to s bankou, ve které je účet k té kartě. Neškodilo by mít účtenku z obchodu (na které je číslo transakce).

doplněno 27.02.15 11:07:

Bez účtenky akorát bude problém dokázat bance, za kolik jste opravdu nakoupila.

malalusy*
hodnocení

Hm, účtenku už nemám. Chtěla jsem pak platit hned ještě v jendom obchodě a už to nešlo, jsem hloupá, že jsem se nepodívala na zůstatek hned. Myslela jsem, že prostě jinde mi to kartu nebere. Jdu hledat kontakt na banku.

 

hodnocení

0x

Můžete sem napsat číslo Vašeho účtu a zdejší rádcové Vám buduo posílat své peníze...

no a nebo taky můžete zavolat do Vaší banky a řešit to tam.

Jinak dle mého názoru je to že se něco podobného stane velmi nepravděpodobné.

 

joudic*
hodnocení

0x

je to vysoce nepravdepodobne... jak jste zjistila ze to bylo 300 liber? V bance? Nebo jen na listecku byl znak libry... jak uz predesilali ostatni, asi tezko to nejak vyresime, kontaktujte banku a hlavne se prvni podivejte na transakce v internetovem bankovnictvi, jestli to je vubec pravda. Kdyz mate anglickou kartu, anglicky se snad domluvite. My vam tu nepomuzem.

malalusy*
hodnocení

Je to takto: Než jsem odjížděla, založila jsem si úplně nový účet, na který mi přišlo cca 280 liber. V ČR jsem platila pouze jednou a to na pokladně v Intersparu částku podobnou v korunách. Poté jsem ykoušela ještě kartou někde zaplatit, ale nešlo, myslela jsem si, že ji prostě neberou, nevím...

Poté jsem se šla podívat do bankomatu na zůstatek(nemám internetové bankovnictví) a na účtě mám asi - 8 liber.

Zdá se že tam mají otevření linky jen do 10 dopoledne, takže budu moci zavolat až yítra, ještě to zkoumám. Achjo:(

tematapeak*

Mohu se zeptat co máte za banku?Halifax, Royal bank? Kontaktujte je přes chat,skype apod.Nezdá se mi že by měli tel.linky funkční jen dopoledne když otevírací doba tam bývá do 16-17 hod.Kontaktujte přímo centrálu,ne pobočku.Myslím,že to přeci musí dohledat pokud zde bylo placeno v Kč,ta nesrovnalost musí být vidět.Příkaz k úhradě byl zadán v Kč,takže by tam ty libry musely habrovat...Platba 300 Kč a skoro 9000 kč je sakra rozdíl...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]