Era – internetové bankovnictví

Od: Datum: 24.02.15 15:53 odpovědí: 15 změna: 06.04.15 06:08
avatar

Dobrý den, do minulého měsíce se šlo přihlásit do starého internetového bankovnictví, ale dnes mi

po kliknutí na odkaz přepnout do internetového bankovnictví vyskakuje omluva

"Promiňte, ale internetové bankovnictví můžete mít otevřeno pouze v jednom okně.

Zkouším příkazy zadávat prostřednictvím nového webového rozhraní, v němž se (zatím) vůbec neorientuji. Zatím se mi (snad) podařilo odeslat jeden příkaz, ale potřebovala bych náhled s odkazy na své "oblíbené položky".

Můžete mne někdo nějak nasměrovat?

Děkuji.

doplněno 24.02.15 16:08:

Po odeslání prvního příkazu jsem klikla na "Vložit nový příkaz" a situce se opakuje (viz obrázek).

Na zákaznickou linku jsem se zatím nedovolala a dost to spěchá ...



Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 24.02.15 15:59

Pardon. Na jejich linku jste volala? To se mi ještě nestalo. Ale jednou jsem popletl heslo, třikrát, tak jsem musel na pobočku nastavit nové.

doplněno 24.02.15 16:13:

A třeba v jiném prohlížeči by to nešlo?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.02.15 16:19
avatar

Dobrý den. Zkuste se odhlásit a přihlásit znovu. Já bych řekla, že jim to účetnictví dneska nějak blbne...

Ohodnoceno: 1x
 
Od:
Datum: 24.02.15 16:58

Mně vše funguje, sice trochu pomaleji, ale vše je funkční a druhé okno se mi otevírá.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 24.02.15 21:15

Zdravím.Mě se přihlásit před týdem nepodařilo několik dnů.Nyní to jde,ale je to jekési zpomalené a divné.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: ben®
Datum: 24.02.15 21:22
avatar

Dobrý den, možná hloupá otázka. Ale, máte otevřený prohlížeč pouze jeden? A ani žádný další panel? Toto vyžaduje i internetbanking u ČS - tedy, pouze jedno okno prohlížeče. No, a jinak klasika - vymazat mezipaměť a cookies v prohlížeči (ale, cookies povolit). Zdravím!

doplněno 25.02.15 01:14:

ivzez - tak se tam zkuste pouze přihlásit při jednom okně a jednom panelu prohlížeče.

Myslím, že ta aplikace nevidí rozdíl mezi oknem a panelem - a Vy máte otevřeno třikrát.

Zřejmě je ta nová aplikace více zabezpečená a tak to dříve nezlobilo. A také by tam mohla být pro tu novou aplikaci nápověda nebo videonávod. A možná ještě dříve vyčistit prohlížeč.

Ohodnoceno: 4x
 
Datum: 25.02.15 01:03
avatar

Není to hloupá otázka. Okno prohlížeče jenom jedno, panelů několik, vedle bankovnictví

ještě T-mobile a Vodafone, od nichž si kopíruji údaje k platbám.

Java script i cookies povoleny ...

Takto při placení používám prohlížeč standardně už několik let, v tom by problém spočívat neměl. Spíš se obávám, aby Era nezrušila původní internetové bankovnictví, protože v tom novém se nedokážu zorientovat. Nabízí se mi tam vlastně jenom možnost zadat příkaz k platbě. Nevím, jak se dostat k vzorům, k trvalým přílazům (potřebuji u jednoho změnit výši), chci zakázat SIPO, ...A ještě ke všemu je únor o pár dnů kratší ...

Dnes se mi posdařilo (snad? – musím zkontrolovat) odeslat jednu platbu, zákaznická linka standardně tvrdí, že je problém u mě. Ještě můžu zkusit napsat technické podpoře, ale na odpověď budu čekat cca 2 až 3 dny ...

Jak funguje internetové bankovnictví u Fio? Už delší dobu přemýšlím o přechodu ...

Datum: 25.02.15 06:36
avatar

U FIO funguje vše bez problémů, ale zavádějí také nový internetbanking. Ale nechali přechodnou dobu, kdy se můžete přihlásit na nový i starý. Přijde mi to u nich vše jednoduché, jsem velmi spokojena již několik let.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: ben®
Datum: 25.02.15 09:10
avatar

Dobrý den, viz odkaz je nápověda, resp. je tam možnost vyzkoušet si Demo. To znamená, že se pohybujete v internetbankingu jenom jako (a není to ten Váš účet). Je to krásně přehledné a je možno se to tam naučit. Také tam zjistíte, že jedním klikem se dostanete do původního starého internetbankingu. Musíte mít v prohlížeči Adobe Flash Player a otevírat pro reálné přihlášení pouze jedno okno (panel). Zdravím!

P.S. Kliknete si na ten obrázek Demo Era portálu.

https://www.erasvet.cz/fyzick…netove-bankovnictvi/dema.aspx

doplněno 25.02.15 10:17:

Pokud chcete měnit banku pouze z důvodu nepřehledné aplikace, tak si nepomůžete.

Všechny banky ty své aplikace neustále vylepšují, resp. pro uživatele činí nepřehlednější.

To je prostě (asi) jejich záměr. Lepší bude naučit se s tou novou aplkací pracovat a překonat odpor k novotám .

doplněno 01.03.15 18:09:

Jak se Vám daří zvládnout ten nový internetbanking? Už to jde otevírat bez problémů? Demo pomohlo?

doplněno 01.03.15 19:29:

No, já bych si otevřel pouze jeden vyčištěný prohlížeč (který má povolené všechny cookies a JavaScript), do jeho adresniho řádku bych zkopíroval odkaz viz níže a odklepl. Potom bych tam vyplnil ty přihlašovací údaje a potvrdil. Nic jiného snad není potřeba (nepočítám s nějakou blokací od antiviru nebo firewallu - nemá to v PC). Když to takto funguje pro ČS, tak by to mohlo fungovat i pro ERA. Bohužel, více už asi neporadím.

https://muj.erasvet.cz/prihlaseni

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 01.03.15 19:21
avatar

Ještě pořád s tím bojuju.

V novém rozhraní se mi podařilo zadat další tři platební příkazy, ale je to zbytečně složité.

Odkaz pod odeslaným příkazem mne "vyhodí" na stránku z obrázku v dotazu.

Musím se vrátit zpět, to mne odhlásí, takže znovu přihlásit a zadat další příkaz. Ale už jsem přišla na to, že pokud nezapomenu na nefunkčnost dolního odkazu a najedu si na horní menu, můžu zadat další příkaz bez nového přihlášení. Potřebovala bych něco změnit v trvalých příkazech a obávám se, že budu muset příslušné příkazy zrušit a zadat znovu ...

Přeinstalovala jsem Firefox, místo ESR 17.x teď mám Firefox ESR 24.7.0, ale nepomohlo to. Ještě zbývá zkusit přeinstalovat Windows ... ale do toho se mi zatím moc nechce ...

Důvodů ke změně banky mám víc, poslední kapka je, že od dubna znovu zdražují "účet zdarma"... Za nefunkční IB nehodlám platit skoro 850 Kč za rok.

Od: uska®
Datum: 25.02.15 09:47

ivzez, po mnoha letach jsem zrušila ERU a jsem u FIA necelý rok. 100% spokojenost, není co vytknout, lepší systém jak u poštovky.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: hm®
Datum: 25.02.15 10:05
avatar

Mně funguje. Také bych zkusil vymazat cookie, pro jistotu i historii, pak prohlížeč zavřít a zas otevřít a mělo by to jet. Jinak po odskočení z té úvodní zbytečné stránky do IB se otevře prakticky to samé, jako bylo dřív, ne? Se všemi položkami v menu, možnostmi nastavení atd.


doplněno 01.03.15 19:57:

Ano, "přepnout do IB" otvírá (pořád) nový panel.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.03.15 19:10
avatar

Pořád mi to nefunguje.

Odkaz přepnout do IB otvíral nový panel a mám pocit,

že právě tohle vadí (že je nějaká chyba v jejich scriptu).

Datum: 01.03.15 20:41

...no tak Fio máte za rohem

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.03.15 21:48
avatar

Era mě funguje dobře, jednou se mě staré bankovnictví neotevřelo, ale po odhlášení a opětovném přihlášení, zase vše funguje dobře. Asi moc nepomůžu.

Ale přidám se, že účet Era on-line bude po nastavení nových podmínek pro mne již nevýhodný a tudíž jsem jej na konci února 2015 zrušila. A hned jsem navštívila Fio banku a založila tam nový. Jsem ráda, že je na Fio dobrá reference.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.04.15 06:08
avatar

Děkuju všem za odpovědi. Chtěla jsem odpovědi obodovat, až problém vyřeším, ale protože se mi to stále nedaří, vrátila jsem se aspoň kvůli tomu obodování (to je možné max. tři měsíce).

Kdyby ještě někoho něco napadlo, napište.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.