Vrácení zboží

Od: Datum: 15.02.15 18:00 odpovědí: 3 změna: 15.02.15 18:06

Dobrý den,

ono sice se uvádí že zboží můžete reklamovat do 14 dnů bez udání důvdů ale ten prodavač se na něj stejně povětšinou zeptá. Myslíte že se dá uvést třeba nevyhovující barva výrobku nebo nižší cena u konkurence?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: buss®
Datum: 15.02.15 18:04

Nepleťte si prosím reklamaci a vrácení zboží. U reklamace musíte sdělit, co žádáte.

doplněno 15.02.15 18:33:

Při vrácení zboží se žáádnýý důvod neuvádí a zákon ho nepožaduje!

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 15.02.15 18:06
avatar

Pokud si objednáte zboží s internetu, můžete ho do 14 dnů vrátit. S reklamací to ale nemá nic společného, zboží musí být bez závady. Můžete si říct jakýkoliv důvod, i třeba to, že jste si to rozmyslel nebo že už to prostě nechcete...

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 15.02.15 18:06
avatar

Prodavač? 14-tidenní lhůta pro vrácení platí při nákupu v e-shopu. Důvod nepotřebuji, prostě ho nechci. Jenom je třeba dodržet obchodní podmínky.

Ohodnoceno: 3x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.