Svařování pozinkovích profilů

Od: Datum: 27.01.15 12:47 odpovědí: 2 změna: 27.01.15 13:25

Máte někdo s tímto zkušenost jdu to od dalšího týdne dělat díky za info


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 27.01.15 12:57

Já přímo nesvářím,ale kolegové na montáži ano. Nejdříve si místo kde budou svářet obrousí lešťákem,jinak ten pozink strašně smrdí a čoudí u toho se nedá být. Sváří trubky které jsou žárově zinkované.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.01.15 13:25
avatar

Zdravím,
svářet pozink není za
A) pěkná práce - prská to, pění to, sváry mají povrchovu kvalitu nic moc
B) plyny vznikajícími při sváření pozinku se můžete také slušně přiotrávit - něco k tomu se lze dočíst třeba tady.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.