Reklamace skel

Od: Datum: 26.01.15 20:50 odpovědí: 9 změna: 08.02.15 19:20

Dobrý den, nedávno jsem si nechala v optice udělat nové brýle. Po naměření paní optičkou jsem na ně nejprve viděla, ale poté co přišli nové brýle jsem na ně hrozně špatně viděla a zdáli se mi být silné. Nakonec jsem vyhledala oční lékařku, která mi zjistila oční vadu úplně rozdílné hodnoty os a dioptrií něž které mi naměřila paní optička. Donesla jsem tedy zpět brýle do optiky kde po mě paní optička požadovala plnou výši za výměnu skel. Mám tímto nějaký nárok na reklamaci, děkuji

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 26.01.15 20:55

Takže vy jste si nejprve nechala změřit dioptrie optičkou? A když vám brýle neseděly, tak teprve potom jste šla k očnímu lékaři? Proč jste zvolila takový postup? Optička vám přeci nikdy nemůže zjistit oční vadu, ona není lékař... proto mně přijde postup paní optičky normální... Co chcete u ní reklamovat?

Ohodnoceno: 2x

Od: sos®
Datum: 26.01.15 21:05

Pochopitelně podejte reklamaci. Optička v prodejně musí mít alespoň základní vědomosti "optometristy" a pokud si není jistá, musí Vás poslat k odbornějšímu vyšetření. Pokud budou problémy, obraťte se na naši poradnu a budeme hledat řešení.

Ohodnoceno: 0x

Od: gucinda*
Datum: 26.01.15 21:19

Vůbec jsem netušila, že nějakou oční vadu mám. U očního lékaře jsem byla v 10 letech a tam nebylo zjištěno nic jen, že vidím špatně na dálku, tudíž jsem brýle nosila jen do školy na tabuli. Časem se mi zrak zhoršil, tak jsem navštívila pouze optiku, jelikož jsem se domnívala, že zrak tam také přeměří.

Datum: 26.01.15 21:50