Nejste přihlášen/a.
Ahoj uz asi rok se potykam s problemem,ze jsem unaveny tak, ze prijdu po praci domu a chce se mi spat v minulych letech sem to nepocitoval ani pri namahavejsi praci. je pravda,ze taky starnu zejo,ale je mi 27 a jsem snad jeste dost mlady. nedelam ted fyzicky,ale spis hlavou jsem technik v servise a potykam se se znacnym stresem a nikdy nedelam min jak 9 hodin a cca 11 h prumerne bez sobot,ale proste kdyz si v sobotu lehnu a spim do 12 probudim se rozlamany a unaveny. Pocit odpocinuti je asi 5% coz sem jako mladsi nezazival.
mam silne tlaky v hlave do spanku jakoby zalehle usi a tlak zevnitr hlavy do oka. pred 3 lety sme mel silny zanet dutit a rikala doktroka,ze na to budu trpet navzdy,ale pred necelym rokem sem tam byl aby mi rekla jetsli tma mam hnis,a prej uplne ciste a jen byhc potreboval prestavet nosni prepazku kvuli dychani.
Priznam se ze nesportuju a necvicim a rodice rikaji,ze musim ze taky cvici,ale nemam na to proste sily. dost me boli oci protoze travim na PC i 15 hodin denne na ocnim sem byl pred rokem a pul kdy uz to zacinalo a taky vpohode.
Ve stredu se chystam k doktorce at mi udela nejake testy a posle na neurologii kvuli krcni pateri to sem cetl ze muze delat bordel,ale co ta unava?
precetl sem si tolik moznych nemoci,ze panikarim.
Muze to byt prej parazit na coz to sedi a dokonce sem mival hdone casto roupy opakovane,ale posledni pul rok to bylo dost neprijemne az bolestive stolice byla casto plna bileho hlenu a zapachalo to chemicky. a cervici byly takovy vetsi bile housenky tak 5 mm mozna vic. tak si rikam jestli nemam neco jine nez roupy,ale nekdy kdyz se najim napiju nemyslim na to a osvezim se treba vodou je mi pak fajn a vydrzi to treba aj 2 dny tyden,ale vzdy to zase prijde mam pocity ze mam teplotu a proste tlaky v hlave jakoby mela prasknout
je toho moc ze? moje doktorka je dost naprd segre nediagnostikovala vcas zapal plic a me ten zanet dutin,takze chci vedet moznosti