Nejste přihlášen/a.
mě pomáhalo neustále něco počítat, kolik zbývá do krabice dát kusů, kolik palet se odvezlo a ještě odveze. Občas někdo něco rozbil, sebou fláknul... byla i legrace
Jediný benefit u pásu je ten, že po dovolené přijdete k čistému stolu. Většina lidí v kanceláři před dovolenou musí všechno udělat a po 14 dnech dovolené na něj čeká práce za těch 14 dnů. Takže po dovolený dokonalý zápřah, aby ty získané síly za první týden utratil...
K práci na páse jsem poprvé přičichnul jako student někdy ve třeťáku na střední. Příznaky jsem měl úplně stejné. Po 14 dnech jsem počítal vteřiny do konce směny a kdyby to jen trochu pomohlo, mlátil bych hlavou do zdi. Asi na to musí být nátura (schopnost vypnout a nemyslet) nebo nemyslet od přírody. Možná se to nechá nějak nacvičit, ale v okamžiku, kdy si člověk vypěstuje vůči práci averzi, tak je pozdě. Později jsem dělal v pekárně, v podstatě taky práci u pásu a tady jsem přišel na to, že když je práce v rychlejším tempu, tak mozek nemá čas se zabývat sledováním, kolik ještě do konce směny. Paradoxně mi tedy pomohlo vybírat si místa, kde byla větší makačka. Člověk šel sice domů fyzicky servanej, ale psychicky to bylo mnohem lepší.
Několik let jsem dělal u pásu a vůbec mi to nevadilo. Nejdřív jsem se to ovšem musel dobře naučit. Jakmile ruce pracovaly samy, přemýšlel jsem si o životě, vztazích, vymýšlel blbiny. Byla to krásná doba. Měl jsem čas sám na sebe, jestli mi rozumíte. Dnes už to tak není, člověk je stále ve střehu... Ale každý má jinou povahu.