Nejste přihlášen/a.
Ahoj, už jsem zde jednou psal, ale dnešní události mě tak dožraly, že mě to nedá napsat znova. Pro některé asi od začátku.
Studuji již pátým rokem osmiletý gympl, ale chtěl jsem přejít na jinou školu která mě lákala víc a byla by lehčí. Bohužel mi to ze strany otce nebylo umožněno, byl problém podepsat přihlášku a byli na mě s ředitelem domluvení. To co mě na otci vždy štvalo bylo že dal přednost cizím děcku a já když jsem dostal špatnou známku z testu tak mě vyčítal že se neučím i když jsem se učil ale to on neviděl. Není to tak dávno co mě "promlouval" do duše ať se učím víc a že ničím život sobě a ne jemu. Včera jsem se dřel 3 hodiny s prezentací do češtiny aby byla perfektní, dostal jsem z ní za 1 - i když mi z češtiny vychází 4,2 tak mě učitelka dala na vysvědčené 5. Když jsem chtěl po otci dnes řekl aby se mě zastal a promluvil s třídní tak mě poslal do háje, ještě řekl abych přestal s gymplem a šel do učení na zedníka nebo zámečníka. To je nehoráznej ****** fakt nevím co na to říct.
Navrhuji se otci pomstít, dohnat učení a jít na vysokou, kdy mu ukážeš, že nejsi žádný blbec, a to určitě nejsi. Rádi ti tu pomůžeme s úkoly, pokud se budeš snažit a spolupracovat a nebudeš čekat, že to za tebe všechno uděláme, tak se snaž.
doplněno 21.01.15 23:02:Obchodka je příšerná. Neznám nikoho, kdo by si na ni přestupem polepšil, hypnotická nuda účetnictví, ekonomie atd., to by mne zabilo :-/. Co se kreativní školy týče, na tu zapomeň, že můžeš přestoupit, je zaměřením zcela jiná, skládají se talentovky atd., je na ně nával.
Udělej to jako má neteř, není to žádný lumen na učení, taky sotva proplouvala, ale maturu udělala a pak šla dělat na rok do Londýna, naučila se skvěle jazyk a tam se přihlásila na soukromou univerzitu, na kt. studuje fotografii a design. Je tam moc spokojená, na studium si vydělává prací vedle školy a stíhá to, krásně fotí a dělá i webdesigny. Ze školy má rozlet po celém světě.