Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Práce pro OKAY elektro

Od: ondrasek* odpovědí: 9 změna:

Dobrý den.

Nedávno jsem poslal životopis do Okay kde hledali prodavače elektro a v jiné pobočce vedoucího . Po 14ti dnech se mi nikdo neozval a tak jsem zavolal na centrálu kde jsem dostal číslo na krajského managera. Když jsem mu řekl co umím a jakou mám praxi tak mi řekl ať za ním hned přijedu a že pokecáme ( což bylo ve středu). Tam se mi zdálo že je ze mě úplně nadčený a hned mi nabídl pozici vedoucího v pobočce nejblíže mého bydliště s možným dalším postupem.

Již mám podepsanou smlouvu a stále mi vrtá hlavou že celý pohovor proběhl jako pohádka.

Zdá se mi zvláštní:

V době krize hledali 3 zaměstnance a i přesto mi neodpověděli na písemné nabídky.

Okamžitá nabídky vyšší pozice, poměrně slušný plat.

velmi rychlé přijetí ( ve středu ve 14h jsem mu volal a v pátek v 10h mám smlouvu)

Již jsem mluvil se třemi managery okay - vždycky to proběhlo takto : "ještě by vás rád viděl vedoucí prodejny" , "ještě bych vás ukázal panu... " "a ještě by vás viděl rád..." člověk si připadal jak v ZOO.

Prostě jsem plný očekávání a po svých zkušenostech nevěřím, že bude vše tak růžové jak mi tvrdí. Zvláště v době kdy prodej elektroniky stagnuje a krachují i internetové obchody.

Chtěl bych se tedy zeptat má někdo zkušenosti s touto firmou jako zaměstnanec? Ať vím na co si dát pozor.

Předem díky

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

petr123*
hodnocení

1x

Internetové ani kamenné prodejny nekrachují globálně. Krachují jen firmy, které to dělali špatně a které se i "před krizí" potácely na hraně krachu ;) To že krachly teď je jenom výmluva aby se nemusela přiznat vlastní neschopnost. Co vím tak Okey je v pohodě, takže proč by ne.

To že neodpověděli na email - bůh ví komu ten email přišel do pošty, navíc vždycky je lepší když se ty sám jim aktivně ozveš než čekat, že oni se ti ozvou zpět. Tím že ses sám ozval jsi prostě získal body k dobru. Časem se určitě dozvíš co všechno za tvým přijetím stálo...

Jenom osobní poznámka - pokud bych já příjmal zaměstnance, ten se mi "líbil" a já bych ho proto velmi rychle přijal, tak by mě asi trošku rozhodilo že se ten nový zaměstnanec na svého nového zaměstnavatele takhle veřejně vyptává. Asi bych si k němu namaloval "malý černý puntík" a dával si na něj trošku pozor. Některé věci se prostě řeší interně, maximálně ústně s přáteli, ale dávat to veřejně na celkem navštěvovaný web...

ondrasek*
hodnocení

Musím říct že jsem se na to ptal i přímo zaměstnavatele, ale nedostal jsem rozumnou odpověď a tak se raději ptám i zde. Nejvíce záporných informací se vždy dozvíte od bývalých zaměstnanců. (šlo mi třeba o informace typu: v AAA se každé čtvrtletí vezmou prodeje každého zaměstnance a ten nejhorší letí. Takže být nemocný si nikdo nedovolí .A jiné prasárny...)

Jinak s tím krachem to není pravda. Jen u nás ve městě krachly dvě velké pobočky se zaměřením na elektroniku, bratr pracuje jako obchodák v internetovém obchodě a jejich tržby jsou o 40% nižší než v roce 2008, v každé ulici je nekolik obchodů k pronájmu ... to to všichni dělají špatně? Ve měste kde jsou 3 hlavní zaměstnavatelé a buˇpropouští nebo alespoň omezují pracovní dobu prostě kupní síla velmi klesá.

Dodavatelé přitvrzují - začínají počítat penále za pozdě zaplacenoiu fakturu, zavádějí poplatky za odeslání balíku + navýšení poštovného atd...

Např . mám známého v TS bohemia v olomouci , postavili si novou luxusní prodejnu a teď začínají propouštět :(

petr123*

Bohužel ano - dělají to špatně. Ono už jenom "masakrovat" se vzájemně cenami a mít na desetitisícových položkách zisky v řádu stokorun, za takové situace prostě nejde krizi přežít. Takové firmy udělaly minimálně tu chybu, že setrvávají v oboru který bohužel už zničil sám sebe :(

 

dusatka*
hodnocení

1x

Nojo, ještě jsem neviděla vděčného zaměstnance, buď na zaměstnavatele nadává, nebo je mu podezřelý...

Jako zákazník jsem byla vždycky v OK spokojená, opravdu se snaží ve stylu "náš zákazník, náš pán". Znám jednoho jejich nespokojeného zaměstnace (už tam nepracuje a nebyl na prodejní pozici), ale upřímně, toho já bych jako zaměstnance taky nechtěla, ten by nebyl spokojený nikde.

 

romans*
hodnocení

0x

Najít podobný příspěvek jako tvůj nadřízený, neletíš na hodinu, ale na vteřinu.. Kdo se bojí, nesmí do lesa..

matrixx*

Přesně tak, trh pouze vyselektoval ty neschopné a ti zkrachovali. Tak to v kapitalismu chodí. Krize je pouze podpůrný argument - jinak nic.

Osobně znám majitele jednoho internetového obchodu s elektronikou, který měl v r. 2007 obrat 78mil. Kč, v r. 2008 obrat 129mil. Kč, a letos to vypadá, že prorazí 140 mil. Kč.

Krize pouze oddělí zrno od plév a vyselektuje schopné od neschopných, nic víc, nic míň.

 

karel12344321
hodnocení

0x

Zkus se kouknout na www.okay-elektrospotrebice.nazory.cz

ondrasek*
hodnocení

hmm dobrá rada nad zlato

 

ondrasek*
hodnocení

Tak jo motivují zaměstnance k vysokým výkonům velkými sliby... pokud nedostanu k této výplatě to co mi naslibovali i za minulý měsíc půjdu jinam.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]