Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Reklamace vad el. ins. po koupi staršího bytu

Od: dordanek odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,

koupili jsme si byt (v 8 let starém domě). Drůhý den po nastěhování přestaly fungovat zasuvky v jednom pokoji(jistič ale zůstal natažený) tak jsem to vypnul a asi po hodině zapnul a zasuvky zase jely. Nechal jsem to být, ale teď ve středu se to stalo zase. Tak jsem objednal elektrikáře, ať se na to podívá (ještě u nás nebyl, ma přijít přístí týden) - očekával jsme nějakou závadu na jističi.
Ve čtvrtek jsem ale potkal předsedu SVJ a začali jsme se bavit o bytě a domě a on sám (aniž bych se ho vyptával, protože jsme myslel že je to jen problém našeho bytu) řekl, že si bývalý majitel ztěžoval na to, že mu vypadáva jedna fáze elektřiny a že je to problém více bytů v tom domě! Že je to asi ještě někdě před hlavním domovním jističem, že už to byli měřit a opravovat z Eonu několikrát, ale pořád nepřišli na to čím to je a že to prostě sem tam vypadává! Bydlíme tam 14 dní a už se to prokazatelně stalo 3x! A to v těch zásuvkách není zapojeno nic podle čeho by se dalo poznat, že se to nestalo i vícekrát, tažke je klidně možné, že to takhle vypadne každý den.

Zájímalo by mne, jestli mohu toto nějak reklamovat u bývalého majitele, protože ten nám toto zatajil a ja bych ten byt rozhodně nekoupil, kdybych věděl, že jsou tam takové problémy s elektřinou. Nehledě na to, že ja až ten byt budu jednou prodávat tak na to budu muset upozornit a tím rozhodně cena toho bytů výrazně klesne a nebude odpovidat ani problizne tomu, co jsem za něj zaplatitl já.
Poradili byste mi nějaký postup co mám teď děla, pokud jsem někdo již řešili podobnou situaci!

Velmi děkuji

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hm*
hodnocení

0x