Aliexpress - spor (open dispute)

Od: Datum: 30.12.13 13:16 odpovědí: 5 změna: 30.01.14 14:43

Ahoj, měla bych dotaz. Na Aliexpress jsem udělala objednávku, byla mi zaslána přes fedex, ale anižbych věděla,že je objednávka v ČR,tak byla poslána zpět do Číny. KDyž jsem fedexu volala, řekli mi, že jim prodávající na mě nedal číslo, čili nemohli objednávku doručit.

Ted řešíme spor s Čínanem a vůbec netušm,jak to dopadne.

Dala jsem escalate dispute/vystupnovat spor,ale nevím,jestli to píšu tm,kam mám


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: suchanek
Datum: 30.12.13 13:29
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.12.13 16:18
avatar

Jo bohužel o tom čísle je to z 99% ... asi vaše chyba/nezkušenost ...

A jop máte to dobře...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: simona*
Datum: 31.12.13 18:09

Ahoj, moje chyba to není. On nedal moje číslo dodavateli-čili mě nemohl nikdo kontaktovat.Ale uvidím,jak to vyhodnotí aliexpress. Objednávala jsem věci na dort(v hodoně cca 300 dolarů.

Víte někdo,kam na 100% psát,kydyž se dohaduji s prodejcem?

Píše mi to,že to čeká na moje vyjádření,já ho napsalaa stále to čeká na vyjáření

Od: rv
Datum: 31.12.13 19:50

Dokud se spor neuzavře, peníze jsou zablokovány u Aliexpress a nepošlou se prodejci. Postup máte správný, "open dispute" kde popíšete problém a navrhnete řešení. Prodejce má snad 4 dny na vyjádření, nereaguje-li (i to se mi stalo), přijme se automaticky vaše řešení. Pokud se s prodejcem nejste schopni dohodnout, rozhodne konečně někdo z Aliexpress. U mě vždy k mé spokojenosti, ale já jsem reklamoval nekvalitní zboží. Tyto "disputes" jsou pod "Manage Orders" a "Refunds & Disputes" kde byste měla vidět i váš případ.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: polyno
Datum: 30.01.14 14:43

Ahoj, mám taký problém. Pred mesiacom som si objednal tovar cez aliexpress a po pár dnoch mi prisla správa od predajcu ze ten tovar, ktorý som si objednal nemajú skladom s tým že si mám vybrať iný tovar a objednávku označil ako odoslanú. Napísal som mu že nemám záujem o iný tovar, že chcem aby mi vrátili peniaze. Napísal mi že peniaze mi vrátia no ked som mu napísal po 10 dnoch napísal, ze peniaze ešte stále neposlal, lebo majú nejakú novoročnú dovolenku ale že už kontaktoval aliexpres a že sa nemám báť ... ale už je odvtedy skoro 20 dní a peniaze stále neprišli. Tak som sa chcel opýtať niekoho čo má s aliexpress skúsenosti že či je to v poriadku a že ak nie tak čo mám robiť. ďakujem :)

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.