Nejste přihlášen/a.
Ahoj, mám taký problém. Pred mesiacom som si objednal tovar cez aliexpress a po pár dnoch mi prisla správa od predajcu ze ten tovar, ktorý som si objednal nemajú skladom s tým že si mám vybrať iný tovar a objednávku označil ako odoslanú. Napísal som mu že nemám záujem o iný tovar, že chcem aby mi vrátili peniaze. Napísal mi že peniaze mi vrátia no ked som mu napísal po 10 dnoch napísal, ze peniaze ešte stále neposlal, lebo majú nejakú novoročnú dovolenku ale že už kontaktoval aliexpres a že sa nemám báť ... ale už je odvtedy skoro 20 dní a peniaze stále neprišli. Tak som sa chcel opýtať niekoho čo má s aliexpress skúsenosti že či je to v poriadku a že ak nie tak čo mám robiť. ďakujem
Pokud jste nepotvrdil, že zboží dorazilo a nebo pokud nepropadla lhůta automatického potvrzení dodání, peníze jsou stále u aliexpress a ne u prodejce. Klidně dejte "open dispute" a popište problém a návrh řešení - vrácení všech peněz. Prodejce má snad 3 dny na reakci. Pokud nezareaguje, nebo pokud se ani následně nedohodnete, vstoupí do sporu aliexpress a aspoň v mém případě vždy rozhodl dle návrhu kupujícího. Jen si hlídejte emaily, abyste nepropásl nějakou lhůtu na reakci (i když tam máte vždy několik dnů). Pak jsou peníze zpět obvykle do týdne.
No takže dneska mi došla takáto správa :D
"i am so sorry , can you give me your payple email , and cancel the dispute , so we can return the money to you .and can you confirm receive goods? Lili "
Ked potvrdim ze som dostal tovar tak mi neposle ziadne peniaze :D mam cakat alebo co mam robit?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.