Ukradli mi mobil při opravě

Od: Datum: 15.01.15 14:12 odpovědí: 8 změna: 15.01.15 23:28

Mám dost velký problém, ukradli mi mobil když jsem ho poslal obchodu na opravu.
Začalo to tak že mi přestal rok starý mobil fungovat, tak jsem je kontaktoval, a poslal jim ho do jejich servisu na opravu. Po necelém měsíci mi napsali, že je vše v pořádku, že ho opravily a posílají mi ho zpět.
Ale problém nastal v tom, že o 2 dny později mi napsali že mobil poslali na špatnou adresu, a osoba které to poslali nechce mobil vrátit.
A jediné co my na ten obchod napsal, že jsem ho neposlal na reklamaci( který se uznává 14dní po koupi), ale na opravu(ikdyž záruku mám), takže stím nic neudělají..Možná tak, že prej mi dají slevu, když pudu chtít zakoupit u nich nový.
Co stím to problémem dělat? Přece to nemůže dopadnout tak že obchod to nechá plavat, a já si koupim novým, a už vůbec né, že osoba která se k mobilu dostala nahodně si ho nechá.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jmlc®
Datum: 15.01.15 14:16
avatar

Vy máte vztah se servisem - tj. dle podmínek musí vrátit zboží, které jste jim dal. Případně náhradu v adekvátní částce. Problém odcizení musí řešit firma s PČR. Je pak na vaší vzájemné dohodě, zda čekat na dořešení PČR nebo požadovat náhradu, zakoupit si jinde a firma si dořeší krádež po druhé větvi..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: au1
Datum: 15.01.15 14:20

máte nějaký papír? protokol o převzetí mobilu servisem nebo obchodem?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 15.01.15 14:33

To věc té firmy, vy můžete honit ji. Ať osloví policii, nebo soud. Ta osoba se neoprávněně obohatila.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: asd*
Datum: 15.01.15 15:13

To je jejich problém a vás to nemusí zajímat. Buď vrátí mobil nebo nahradí škodu.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: lujs®
Datum: 15.01.15 15:23
avatar

Možná byste jim mohl naznačit že hodláte informovat Českou Obchodní Inspekci (ČOI) a uvidíte jak se na to vyjádří.

Veškerou komunikaci (stvrzenky, podací lístek od balíčku co jste jim posílal, emaily) s tím servisem si někam zazálohujte pro případ že by to v ČOI chtěli.

Pokud nebudou chtít ostudu tak vám pošlou ten samej, úplně novej telefon.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.01.15 18:40
avatar
Všechny rádce které štve že se dotyčná osoba obohatila bych rád upozornil na zákonnou úpravu podle které, nemusíte vracet nic co vám firma zaslala byť omylem, ani to nemusíte platit pokud jste si to neobjednali.
Je to změna v zákoníku udělaná proti podvodníkům kteří posílali nevyžádané zásilky a následně se domáhali zaplacení přemrštěných cen.
Prvního tazatele samozřejmě nemusí zajímat co firma s jeho mobilem vyvedla a má právo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz s odůvodněním že jeho reklamace nebyla vyřízena v zakonné lhůtě. ( zboží se nevrátilo 30 dní od předání do opravy)
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.01.15 22:20
avatar

Obchod, ze nechce resit..To by me nadzvedlo ze zidle..Tohle musi resit..Oni zapricinili, oni budou resit a neexistuje, ze ne..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.01.15 23:28
avatar

Předal jsi mobil obchodu k opravě. Tebe přece vůbec nezajímá, komu ho poslali nebo co s ním udělali. Ty ho chceš prostě zpět. Případně odpovídající náhradu. Připomenul bych jim, že tu existuje SOS, ČOI a soudy. A že je tedy možné, že se částka, kterou po nich budeš požadovat, může značně navýšit.

Eivlis - mě by tohle ze židle nenadzvedlo, já bych přinutil ten obchod, aby se z té své židle velice rychle zvednul.

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.