Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ukradli mi mobil při opravě

Od: achaat odpovědí: 8 změna:

Mám dost velký problém, ukradli mi mobil když jsem ho poslal obchodu na opravu.
Začalo to tak že mi přestal rok starý mobil fungovat, tak jsem je kontaktoval, a poslal jim ho do jejich servisu na opravu. Po necelém měsíci mi napsali, že je vše v pořádku, že ho opravily a posílají mi ho zpět.
Ale problém nastal v tom, že o 2 dny později mi napsali že mobil poslali na špatnou adresu, a osoba které to poslali nechce mobil vrátit.
A jediné co my na ten obchod napsal, že jsem ho neposlal na reklamaci( který se uznává 14dní po koupi), ale na opravu(ikdyž záruku mám), takže stím nic neudělají..Možná tak, že prej mi dají slevu, když pudu chtít zakoupit u nich nový.
Co stím to problémem dělat? Přece to nemůže dopadnout tak že obchod to nechá plavat, a já si koupim novým, a už vůbec né, že osoba která se k mobilu dostala nahodně si ho nechá.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd*
hodnocení

1x

To je jejich problém a vás to nemusí zajímat. Buď vrátí mobil nebo nahradí škodu.

 

ladinpraha*
hodnocení

1x

Předal jsi mobil obchodu k opravě. Tebe přece vůbec nezajímá, komu ho poslali nebo co s ním udělali. Ty ho chceš prostě zpět. Případně odpovídající náhradu. Připomenul bych jim, že tu existuje SOS, ČOI a soudy. A že je tedy možné, že se částka, kterou po nich budeš požadovat, může značně navýšit.

Eivlis - mě by tohle ze židle nenadzvedlo, já bych přinutil ten obchod, aby se z té své židle velice rychle zvednul.

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

Vy máte vztah se servisem - tj. dle podmínek musí vrátit zboží, které jste jim dal. Případně náhradu v adekvátní částce. Problém odcizení musí řešit firma s PČR. Je pak na vaší vzájemné dohodě, zda čekat na dořešení PČR nebo požadovat náhradu, zakoupit si jinde a firma si dořeší krádež po druhé větvi..

 

au1
hodnocení

0x

máte nějaký papír? protokol o převzetí mobilu servisem nebo obchodem?

 

buss
hodnocení

0x

To věc té firmy, vy můžete honit ji. Ať osloví policii, nebo soud. Ta osoba se neoprávněně obohatila.

 

hodnocení

0x

Možná byste jim mohl naznačit že hodláte informovat Českou Obchodní Inspekci (ČOI) a uvidíte jak se na to vyjádří.

Veškerou komunikaci (stvrzenky, podací lístek od balíčku co jste jim posílal, emaily) s tím servisem si někam zazálohujte pro případ že by to v ČOI chtěli.

Pokud nebudou chtít ostudu tak vám pošlou ten samej, úplně novej telefon.

Všechny rádce které štve že se dotyčná osoba obohatila bych rád upozornil na zákonnou úpravu podle které, nemusíte vracet nic co vám firma zaslala byť omylem, ani to nemusíte platit pokud jste si to neobjednali.
Je to změna v zákoníku udělaná proti podvodníkům kteří posílali nevyžádané zásilky a následně se domáhali zaplacení přemrštěných cen.
Prvního tazatele samozřejmě nemusí zajímat co firma s jeho mobilem vyvedla a má právo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz s odůvodněním že jeho reklamace nebyla vyřízena v zakonné lhůtě. ( zboží se nevrátilo 30 dní od předání do opravy)

 

eivlis*
hodnocení

0x

Obchod, ze nechce resit..To by me nadzvedlo ze zidle..Tohle musi resit..Oni zapricinili, oni budou resit a neexistuje, ze ne..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]