Nejste přihlášen/a.
Zdravíčko, vím, že tady podobná otázka jistě někde byla, přesto se zeptám na konkrétní svůj případ.
Z jistého shopu jsem si objednala lyžařskou bundu. Přišla bez potíží, stejně jako další produkt, jen se mi zdála malinko větší, tak jsem se informovala, jak probíhá výměna. Že mi tedy zašlou menší velikost, já si nechám tu, která lépe padne, a tu druhou pošlu zpět. Běžná praxe. Zboží zamluveno na kamennou prodejnu dne 14. 1., hned 15. 1. jsem volala, že to nestihnu vyzvednout, ať mi to pošlou na moji adresu.
21. 1. dotaz z mé strany, že zboží ještě nedorazilo. Že budou přeposílat na moji adresu.
28. 1. znovu dotaz, v jaké fázi zaslání bunda je. Odpověď "je pro Vás připravená na prodejně" mě docela dorazila. Opět slíbeno zaslání na mou adresu.
Dnes opět nic, žádná sms o přepravě. Mám v tomto případě právo nákup zrušit? Doma mi už tři týdny zbytečně visí bunda, kterou bych mohla nosit, a stejně tak mám zbytečně odložené peníze, které by potřebovala jinde. Vidina, že vrácení peněz za první bundu bude trvat stejně dlouho, je lehce řečeno zajímavá.
doplněno 04.02.15 16:08:Ještě bych se ráda zeptala, jaká je zákonná lhůta na vrácení peněz za zboží (pouze vyzkoušené a zaslané zpět).
Děkuji.
Peníze by měli vrátit do 14 dní po odstoupení od smlouvy, zřejmě v obchodě nefunguje komunikace. Jenže se obávám, že na odstoupení od smlouvy nekývnou, když je to dýl jak 14 dní, ikdyž je jejich chyba, že zboží druhou bundu neposlali. Záleží na serioznosti obchodu.
doplněno 03.02.15 14:27:Přibrat mějaké to kilčo, a problém je vyřešen
To máte pravdu, moc nefugnuje, telefon buď nikdo nezvedá, nebo je obsazený. Už nemám chuť jim popáté psát, co je s mou objednávkou... to si radjěi nechám trošku větší bundu.
doplněno 03.02.15 14:31:Právě jsem shodila ta větší je taky fajn, klidně si ji nechám, ta menší mi možná zase ude malá v ramenou. Právě proto jsem ji chtěla nechat poslat a vybrat si vhodnější, což bylo domluveno.
Dobrý den, Martino a v čem je problém? Bundu máte přichystanou na kamenné prodejně. Proč si pro ni nejdete? Vy jste zaplatila za jednu bundu, tu jste obdržela. Pokud vám nebyla, měla jste odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě a dostala byste zpět své peníze. Přece vám obchod nebude posílat znovu bundu, kterou jste vy ale nezaplatila? Podle mě se i eshop musí chránit před zákazníky... toť můj názor.
Jinak vrácení zboží a výměnu by měl mít každý obchod ošetřeno ve svých obchodních podmínkách. Tak nakoukněte do obchodních podmínek daného eshopu a podle toho postupujte.
Eulalie, špatně jste to pochopila. S obchodem jsem se mailem domluvila, že mi menší bundu z kamenné prodejny pošlou na moji adresu, několikrát. Bylo mi přímo sděleno, že pošlou menší, já si z těch dvou vyberu, druhou pošlu zpět a oni mi vrátí peníze. Do kamenné prodejny se během týdne nedostanu, je v jiném městě. Že se zboží se platí při převzetí, to je normální praxe.
Zdravím. Martino, zkuste jim napsat ještě jednou. Oznamte jim, že z důvodu nedodání zboží v rámci výměny dle domluvy s nimi atd. jste se rozhodla ponechat si zboží, které jste obdržela. Že je žádáte tímto, aby se tím nadále nezabývali, výměnu že rušíte a že to považujete ze své strany za vyřízenou věc. Buď to přijmou a vše bude v pořádku, nebo je to nakopne a zboží Vám pošlou na adresu obratem. Myslím si, že nemáte co ztratit. Bunda se Vám líbí, že je trošku větší Vám nevadí a když ji unosíte, nedělejte si s tím dál těžkou hlavu. Zdá se, že se k výměně moc nemají a na prodejně je Vám bunda houby platná. A abyste si k vůli tomu blokovala dál peníze, které potřebujete použít třeba jinde, to také nemá smysl.
Děkuji, vidím to podobně, počkám ještě do zítra a pak jim napíšu. Trošku větší bunda skutečně nevadí, jen jsem chtěla vyzkoušet menší, aby byla více na tělo
V recenzích má obchod hodně nespokojených zákazníků stran komunikace a vracení peněz, přitom zaslání první bundy bylo meteleskublesku.
Když jde o zisk tak fungujou, když jde o problém tak mrtvej brouk. = V žádném případě jim neplatit tu druhou bundu s tím že se pak jedna bude vracet a oni vrátí peníze - budete to z nich tahat jak z chlupatý deky...
Dneska jsem to stornovala, jestli ji pošlou, tak si to nepřevezmu. Nechám si tu první.Teď jen doufám, že vrátí peníze za jiný - pouze vyzkoušený a zpět poslaný - produkt, který nesedl střihově. Co jsem četla recenze, tak s tím mají docela potíž.
Nevíte, jaká je zákonná lhůta na vrácení peněz na reklamované zboží?
doplněno 04.02.15 20:50:Vrácené, omlouvám se. Jen vybalené, vyzkoušené, zabalené spolu s protokolem o vrácení a odeslané.
doplněno 04.02.15 20:58:Dle spousty recenzí mnozí čekali na vrácení peněz déle, než měsíc, je možné se pka obrátit na ČOI?
doplněno 04.02.15 21:04:Co psali nespokojení zákazníky, tak stačí jen pohrozit.. ale to samozřejmě předbíhám, ještě mají čas.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.