Nejste přihlášen/a.
Zdravím po delší době jsem se rozhodl, že jediný telefon co bych si už koupil je iPhone. A jelikož nejsem schopen ušetřit 3 výplaty tak si ho musím koupit na splátky. Ale kde mi ho dají na splátky bez tohom že jim budu dokazovat ,že mám práci (mám dohodu) a bez trvalé příjmu (jsem student..) Díky
Navrhněte jakoukoli možnost.
Než telefon splatíte, už bude rozbitý nebo ho ztratíte atd... Na takovou kravinu si brát úvěr. Vy jste se zbláznil.
iPhone si i po 2 rokách drží slušnou cenu. Mobil jsem za celých 10 let co jsem je začal používat ani jednou nerozbil.
Nejlepší by to měl T-mobile, kde bych si o vzal k paušálu, ale nenabízí ten model co potřebuji..
Chlapče, keci v kleci. Žasnu nad vaší naivitou. Doufám, že nestudujete VŠ, když tak alespoň soukromou...
Naivní to není. Pokud neznáte ceny iPhone co se i po 3-4 letech pohybuji na Aukro tak se mrkněte. A dokonce se i prodají.. A co týče ničení tak to bych nechal bez komentáře.
Krásné na té diskuzi je, že máte svůj názor, toho si cením. Také jsem si kdysi myslel, že předělám svět.
Mám taky jednoho známého s podprůměrným platem, pro kterého se stal Apple životním stylem. Sotva splatí jedne model, tak už se prodává nový a on ho musí nutně mít. Tímto stylem splácí už asi 5 let. Týden před výplatou je na suchých rohlících. No hlavně že má styl a ostatní jsou pro něj socky :D
Zkoušel jsem Android mockrát a teď naposled jsem si koupil vlajkovou loď a prostě mi to nevyhovuje. Chtěl bych vyzkoušet něco nového
V čem bude jablíčko jiné než vlajka od Androidu? Holky/kluci to budou obdivovat/slintat? Já mám služný WP i Android a sám se neumím rozhodnout, který OS bude další, ale jabko ne. Koneckonců se dá i vydělat na ten mobil prací a nemusí to trvat tak dlouho.
Ahoj,