Nejste přihlášen/a.
Zkušenost nemám, ale věřím, že nebudou dělat problém a podle telefonního čísla najdou patřičné údaje, aby byla platba správně přiřazena. Jde koneckonců o jejich peníze.
Můžete to uhradit převodem, složenkou, u stánku operátora... Podstatnou vadou je, že neznáte variabilní symbol platby. To ale zná vaše dcera, když ví, že má dluh... Pokud máte kiosek operátora blízko, zajděte tam. Když ne, zavolejte na jejich linku. Budou ale chtít vždy příslušné heslo.
Někdy se na helpdesku chovají jako idioti a já vymyslel jednu fintu Když Vám neřeknou nic bez nějakého identifikačního hesla, tak mluvte s operátorem "teoreticky". Prostě se zeptáte, zda-li teoreticky, když by měla dcera dluh to může kdokoliv zaplatit, ikdyž nevíte žádné další údaje. Apod. Jde o to, že hovory jsou nahrávány a zaměstnanci Vám nesmí nic říct bez příslušného zabezpečení, protože by je osekali na výplatě. Ale určitě bych přišel na pobočku a chtěl to zaplatit. Zdůraznil bych, že Vás nezajímají žádné informace (pokud teda částku znáte) a myslím ,že by to mělo být v pohodě.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.