Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace ze strany nájemníka

Od: montaze odpovědí: 5 změna:

Dobrý den, rád bych poprosil o váš názor...

Město má nájemní byty...Do těchto bytů si objednalo montážjedno jakou.

Práci jsme udělali a odešli..

Za hodinu volala ona nájemnice bytu, že jsme tam odřeli parapety a lehce potrhali starý koberec v chodbičcekousíček.

Jsme si jistý, že parapety jsme neodřeli.. s tím kobercem je to ale pravda...jenže..

Nájemnice nás informovala, že už si objednala koberec nový a že ho bude chtít zaplatit a položit...

Je to od ní správný postup? Klidně by ten koberec šel opravit...či změnit jinom možnost, ale vůbec s námi to neřešila..

Je prý známa tím, že je to ´´ pomlouvačná drbna´´.. Když jsme tam byli, tak nás krásně vychvalovala..ale poznal jsem na ní, když se snámi loučila, že nám ráda vidí záda..

Co s tím máme dělat...?Nejraději bychom ji sehnali sami adekvátní koberec a napravili chybukvůli dobrému jménu

Máme při předávání díla si nechat od zákazníků podepsat, že je vše v pořádku? nebo jak to řešíte Vy? děkuji

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar babkazov

Víte, toto je velice nepříjemná situace. Zažila jsem něco podobného a když si na to vzpomenu, je mi do pláče ještě dnes. Řemeslník byl neopatrný, bezohledný. Zničil mi koberec, na který jsem velice dlouho šetřila. Doplatila jsem na to jen já. *plac* Vás také nadzvedne řemeslník, který vám např. vejde do bytu, na koberce, ve špinavých botách. Také ničí váš majetek a nepomůže, že byt patří komukoliv jinému. Koberec je váš. Našetřil jste na něho a náprava vyžaduje vaši námahu a vaše peníze. Že je to tak?! Určitě nedělejte mrtvého brouka, ale znažte se napravit to, co jste zničil. Naučte se být profesionál!

 

hodnocení

0x
avatar rumicek

Když nám montovali měřáky vody, tak předvedli, že se točí a dali podepsat papír. Jestli tam bylo něco o případných škodách, to si nepamatuji. I kdyby tam něco bylo, tak pokud bych na škodu přišel dodatečně, tak nevím jestli by je papír ocránil.

 

buss
hodnocení

0x

Na co hradit nový, buď jí dát podobný, starý, nebo ho nechte ocenit, něco jí dejte... A proč jste se na to nešli podívat a hned píšete sem? A vy nejste pojištěni? Vizte OZ Povinnost nahradit škodu .

 

hcs
hodnocení

0x

Prosím pěkně, uvědomte si, která strana je zde zde objenavatelem díla a vlastníkem bytu a kdo je zhotovitelem. Třetí osoba byla poškozena a ta je nájemcem bytu. Tedy nájemce má smluvní vztah s pronajímatelem (vlastníkem bytu) a ten má smluvní vztah se zhotovitelem. Tedy ta paní by měla uplatnit škodu po pronajímateli a ten to má řešit se zhotovitelem. Vše ostatní je špatně. Nájemce není se zhotovitelem v žádném smluvním vztahu. Pokud ale zhotovitel má na rozdávání, je to jeho věc. Ohledně nějakého podepsání, že něco funguje, nebo není poškozené. Nájemce nemá důvod něco podepisovat, neobjednal si ty práce, nic mu do toho není. Zhotovitel by si měl sám provést nejlépe fotodokumentaci pracovního místa před začátkem prací a po skončení prací.

 

hodnocení

0x

Město si snad objednalo práce od solidní firmy.

A solidní firma je snad pojištěná na podobné lapálie, ne?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]