Práce v call centru? Ano či ne?

Od: Datum: 07.01.15 20:01 odpovědí: 9 změna: 18.01.15 12:41

Ahoj, jsem čerstvá studentka Vysoké školy a už nějakou dobu hledám brigádku. Ale bohužel jediné co najdu tak je brigáda v call centru. Jedná se o call centrum Formica.Směny si mohu navolit jak chci a popravdě finanční odměna je taky dobrá. Velmi nad tím uvažuju. Maté někdo nějaké zkušenosti?

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 07.01.15 20:03

https://www.poradte.cz/spolec…ka-je-prace-v-callcentru.html

doplněno 07.01.15 20:05:

Ta diskuse snad bude pro Vás užitečná, ale jinak doufám, že se Vám ozve někdo, kdo má zkušenosti přímo s tím konkrétním call-centrem. Přeju hodně pevné nervy

Ohodnoceno: 0x

Datum: 08.01.15 11:59

Zdravím, nějakou dobu jsem tam pracoval. To co píšete se směnami je pravda. To byl taky jeden z hlavních důvodů proč jsem se rozhodl jít do call centra. Měl jsem z toho taky divný pocit, ale musím říct, že po dvou směnách mě to přešlo. Bylo to tam na pohodu. Hlavně si mi líbili soutěže, které nás pracovníky motivovali k dobře vykonané práci. A kolektiv tam je prostě bezva. I kdyý tam už nepracuju, tak mám pár kolegů s kterými se vídám do dnes. Nebál bych se toho a zkusil bych to. Odejít můžete kdykoliv.

Ohodnoceno: 2x

Datum: 13.01.15 21:17

Dík moc, že aspoň někdo odpověděl. :) No zaměstnance furt hledají a já jelikož jsem bez práce tak do toho asi půjdu. Na jednom foru jsem našla diskuzi a Formicu si všichni moc chválili. Je jásný, že musím být z kamene, abych tuhle práci mohla dělat, protože nikdo z nás nemá rád, když nás někdo otravuje po telefonu. Ale peníze jsou peníze. Asi půjdu do toho. Díky moc

Datum: 14.01.15 20:00