Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení peněz

Od: paulholek odpovědí: 3 změna:

Zakoupil jsem si zájezd u slevového portálu . Zájezd se neuskutečnil. Platba byla provedena přes internetové bankovnictví. Mám šanci žádat o vrácení peněz peněžní ústav.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

cituska*
hodnocení

0x

Jistě, stačí jen napsat o jaký zájezd se jedná...který se nekonal ,třeba i přiložit zprávu o nekonání zájezdu.Napsat své číslo účtu odkud byly peníze zaslány. Do 10 dnů jsou zpět,tedy alespoň u mne(vlastní zkušenost)

doplněno 06.01.15 21:44:

Špatně jsem se vyjádřila, omlouvám se..Ano je třeba to napsat na ten slevový portál kde bylo objednáno a zaplaceno.

 

uska*
hodnocení

0x

Neosuhlasím - peněžní ústav vám nic nevrátí. Ten nemá s nekonanou dovolenou nic společného. Ten jen převedl peníze od vás někam. Obraťte se tam, komu jste zaplatil, Peněžnímu ústavu jste nic nedal.

 

ohneta*
hodnocení

0x

Ne, vrácení peněz musíte žádat po organizátorovi zájezdu, banka s tím nemá nic společného. Sorry, ale to je snad jasné

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]