Nejste přihlášen/a.
Zakoupil jsem si zájezd u slevového portálu . Zájezd se neuskutečnil. Platba byla provedena přes internetové bankovnictví. Mám šanci žádat o vrácení peněz peněžní ústav.
Jistě, stačí jen napsat o jaký zájezd se jedná...který se nekonal ,třeba i přiložit zprávu o nekonání zájezdu.Napsat své číslo účtu odkud byly peníze zaslány. Do 10 dnů jsou zpět,tedy alespoň u mne(vlastní zkušenost)
doplněno 06.01.15 21:44:Špatně jsem se vyjádřila, omlouvám se..Ano je třeba to napsat na ten slevový portál kde bylo objednáno a zaplaceno.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.