Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Podnikání elektro

Od: jiristransky® odpovědí: 14 změna:

Již nějaký ten čas (2,5) roku pracuji jako elektrikář - instalace rozvodů v bytech, rodiných domech, atp. Pracuji pro známého jakožto brigádně/dohodou.

Nyní jsem se rozhodl, že bych přešel na trochu jiný systém - začít podnikat. Sehnat lidi (nabídky lidí, kteří mají praxi + vlastní potřebné nářadí)., Tedy provedení práce není problém zařídit.

Problém je, kde shánět zakázky a jak řešit investování materiálu. Aktuálně jsem v situaci, kdy známý odcestoval do zahraničí na půl roku a já jsem aktuálně bez práce a tím pádem i bez peněz. Odhodlání do podnikání mám a jsem srozuměný se všemy uskalími, které podnikání nese - živnostenský list mám aktuálně pozastavený. Poradíte, kde shánět zakázky a jaká je možnost sehnat peníze na materiál (instalační krabice, kabely, rozvaděč, jističe, ...) bez toho aniž bych si musel někde pujčovat? (napadla mě možnost vybrat zálohu, za kterou by se pořídit materiál).

Prosím fundované odpovědi.

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Odpověď na tuto otázku je k nezapalcení. Sehnat zakázky není tak jednoduché. Velké zakázky si rozeberou zavedené firmy a pak zůstává ta prkotina, kde všichni budou ornovat nos, že jsi drahej a když budeš za levno, tak nebudeš mít na materiál a na reklamace.

U nás naopak elektrikáře scháníme a jednohoo zámečníka. Zakázek mraky a lidi nejsou. Takže na některé dílčí práce najímáme menší firmy.

A ta moje rada je nakotaktovat se na větší firmu se kterou si dohodneš podmínky práce. Nebudeš potřebovat peníze na materiál a schánět zakázky.

hodnocení