Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, koupila jsem si zboží, které bylo 2x reklamované a ani po druhé reklamaci nebyla závada zcela odstraněna a tak jsem chtěla výměnu zboží za nové, nebo vrácení peněz a prodejce, že mi vystaví dobropis, tak se chci zeptat, co přesně to je a jaké by měl mít náležitosti?
vystaví vám dobropis (polopatisticky to je mínusová faktura), to znamená, že tam bude mínusová částka oproti faktuře, za kterou jste to koupila, musíte mu sdělit číslo účtu, kam chcete ty vrácené peníze poslat a většinou ještě potvrdit ten dobropis (stačí třeba vytisknout z mejlu, podepsat a znovu oscanovat a poslat tomu prodejci), peníze vám vrátí na účet obvykle do max. 30-ti dnů
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.