Rossmann nevrácení peněz

Od: Datum: 20.12.14 17:07 odpovědí: 23 změna: 21.12.14 09:55

Dobrý den,chci se zeptat,dnes jsem kupovala v Rossmannu parfém,když se mi nelíbil,žádala jsem o vrácení peněz,na lístku je napsané,že mi za zboží vrátí peníze po doložení lístku,tak v čem je problém? Paní mě odsekla,že zboží vrátit nejde,pouze vyměnit za jiné,tak jsem to vyměnila za 2 voňavky,ale o 2 koruny levnější (to jim najednou nevadilo).. Můžu tedy zajít znovu a požadovat vrácení peněz tentokrát teda ne za parfém,ale za ty dvě voňavky,které jsem si musela vybrat,když jsem zboží chtěla vyměnit? děkuji.. :/


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 20.12.14 17:50

1. Garance vrácení peněz a výměna zboží

Nakupování si můžete příjemně užít a nezatěžovat se zbytečnými starostmi. Nabízíme možnost kdykoli vrátit či vyměnit veškeré zboží naší privátní značky, které u nás zakoupíte. Pokud Vám zakoupené výrobky nebudou z jakéhokoli důvodu vyhovovat, dostanete u vlastních značek ROSSMANN své peníze ihned nazpět i po jejich použití. V případě ostatních reklamací obdržíte ihned zpět své peníze nebo zboží ve stejné hodnotě, vrátíte-li jej nepoužité v neporušeném obalu. Reklamaci zboží je nutné provést neodkladně, nejlépe s prodejním dokladem na provozovně, kde bylo zboží zakoupeno.

zdroj: rossmann.cz

doplněno 20.12.14 17:57:

@tomas11 také jsem si říkál to samé :-D

Ohodnoceno: 0x
 
Od: janalop
Datum: 20.12.14 18:00

Takže zítra mohu říct,že mi zboží nevyhovuje a požadovat vrácení peněz? Vlastní značka Rossmannu to není. A voňavku jsem koupila pro někoho jiného,takže jsem nemohla vědět,jestli mu bude vonět.. Neporadíte mi,co mám řict? Děkuji

Datum: 20.12.14 18:04

Co máte říct? Co byste chtěla vymýšlet? Koupila jsem to a to, nechci to. Tady je váš reklamační řád, chci svoje peníze, nashle.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.12.14 17:55

No ale že se Vám nelíbí Jste snad zjistila hned , tak proč jste jej kupovala? Neměli vzorek na vyzkoušení?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: janalop
Datum: 20.12.14 17:56

Prvně jsem kupovala parfém,který byl jiné velikosti,než na testeru,tak jsem chtěla zboží vrátit,ale bylo mi kladeno,že nelze,tak jsem ho vyměnila za 2 voňavky,ale doma jsem zjistila,že vrátit peníze jdou..

Datum: 20.12.14 17:59

No tak tester je jaksi vždy v malém balení.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: janalop
Datum: 20.12.14 18:01

Jenže tester byl ve větším balení,byla tam připsaná cena 299 Kč.. ale ona po mě chtěla peníze za 15 ml lahvičku..

doplněno 20.12.14 18:02:

Ani tester to nebyl vlastně..

Datum: 20.12.14 18:05

Tak teď už tomu nerozumím vůbec , ale zajděte tam znovu , třeba tam bude jiná prodavačka a bude vše OK.

doplněno 20.12.14 18:07:

Je to o přístupu , a vstřícnosti.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: janalop
Datum: 20.12.14 18:09

Možná píšu trochu zmateně,to se omlouvám.. Kupovala jsem parfém jiné velikosti za cenu,která nesedí,takže jsem parfém chtěla vrátit,ale peníze mi prý nevrátí..vyměnila jsem si to za 2 voňavky o pár korun levnější ,ale pak jsem zjistila,že zboží vrátit jde.. tak mohu se obrátit na prodavačku,že mi voňavky nevyhovují a chci vrácení peněz,i když tam byl tester,ale mohla jsem to kupovat pro někoho jiného,že.. (prodavačka tam možná bude jiná,ale ona mě poslala za vedoucí,která je bohužel furt stejná :D)

Datum: 20.12.14 18:12

Pokud Vám nevyhovují = použila jste je, pak nelze vrátit (prodavačka odpověděla správně). Ono je to dost o slovíčkaření v dnešní době, bohužel :(

Ohodnoceno: 0x
 
Od: janalop
Datum: 20.12.14 18:15

Zboží použité není,řeknu ,že tahle značka nevyhovuje.. šlo by to,ne?

Od: janalop
Datum: 20.12.14 18:04

Jenže jsem si musela vybrat jiné voňavky,které teda už tester byly.. Mohu ty 2 voňavky teda vyměnit a co jim mám říct? Už opravdu nevím :(

Datum: 20.12.14 18:21
avatar

První parfém Vám neseděl. Stane se, nevím,proč jste ho tedy zaplatila? Když mi parfém nevoní, nekoupím ho.

S výměnou jste nakonec souhlasila za ty 2 voňavky. Takže by to mělo tedy být v pořádku. Když Vám odmítli vrátit peníze, svobodně jste si vybrala právě ty 2 lahvičky s voňavkami. Proč je najednou zase nechcete?

Teď si můžete vzpomenout, že je vyměníte za rtěnky, ty následně za prášek na praní a ten za dámské vložky.

S výměnou Vám vyšli vstříc, vybrala jste si jistě následně takové zboží, které Vám vyhovovalo, tak proč ho zase měnit? Věřte, byla by mě hanba tam znovu strčit nos a žádat další transakci.

Ono se dost nadává na prodavačky, ale oni zákazníci taky často neví, co by. Jaga.

doplněno 20.12.14 18:35:

Pak tedy nechápu, proč jste hned při nákupu prodavačce neřekla:

Paní, já nechci tento malý, chtěla bych ten velký, co je u něho cena 299 Kč.

Ona by Vám měla vyhovět, případně, pokud se stala nějaká chyba v ocenění, měla říct: Promiňte, u toho parfému je špatně uvedená cena, ten velký stojí /například/ 400 Kč. 299 stojí ten malý, který jsem vám podala. Nezlobte se, spletly jsme cenovky.

A Vy jste mohla hned od koupě upustit. To jste nechala pusu doma?

Nejsem žádná sekernice, ale třeba u řezníka si řeknu: Tenhle bůček se mi zdá tučný, ukažte mi, prosím, ten třetí od spoda. Paní ukáže, mohu si vynbrat, zda beru, či ne. Prostě se nebát slušně promluvit. Zákazník nese do prodejny peníze, prodavačka by mu měla vyhovět, pokud se na všechno slušně zeptá. To jste Vy neudělala, jak my máme znát cenu Vašeho zboží? Prostě nebát se a ptát se. Teď už bych to nechala být, protože jít tam potřetí, vážně bych si připadala jako blbka. Ty voňavky určitě užijete, či budete mít pro někoho pěkný dárek.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: janalop
Datum: 20.12.14 18:25

Nešlo o to,že mi nevoňel,ale byl tam napsán parfém za 299 Kč ,který byl větší,než ten,co mě prodala.Zboží mi ani nedala do ruky,pouze předala prodavačce.Pak jsem se ptala o vrácení peněz a řekla,že vrátit peníze nejdou (přitom jdou) tak jsem je vyměnila tedy za 2 voňavky,ale doma jak říkám,jsem zjistila,že vrátit peníze jdou... Zboží chci vrátit,ale nevím,jak jí to mám teda říct..

doplněno 20.12.14 18:28:

Ani mi neřekla,že je napsáno na lístečku,že lze vrátit zboží.. Tak jak sjem to mohla vědět,když mi tvrdila,že to nejde? :(

Od: janalop
Datum: 20.12.14 18:46

A jde,že by mě ten parfém vrátili za ty 2 voňavky nazpět? Ono možná těch 15ml zase tak malé není,tak když už..?

Od: janalop
Datum: 20.12.14 18:17

Nebo jim mám říct,že jsem kupovala parfém,za který mi nechtěli vrátit peníze,tak jsem ho musela vyměnit za vonavky,ale doma jsem zjistila,že vrátit nepoužité zboží jde?

Od: janalop
Datum: 20.12.14 18:35

Na kolik střiků je tak ta 15ml lahvička?

Od: janalop
Datum: 20.12.14 19:29

Tak tedy voňavky si nechám,děkuji.. Snad se bude líbit alespoň obdarované :D

doplněno 21.12.14 09:51:

Zkusím tedy ještě,ozval se mi Rossmann.. Třeba mi ty peníze nakonec vrátí.Opravdu bych byla naštvaná,protože jsem měla jinou předtsavu a paní mi nevrátila peníze už před tím,když jsem jí řekla,že to je jiná velikost.

Od: olejar
Datum: 20.12.14 21:15

Člověk musí být ve všech prodejnách velmi ostražitý ! Poslední dobou se stává v mnoha drogeriích zvykem, že vystavený tester je o mnoho větší než balení na prodej, to dříve nebývalo, balení bylo stejné. Stalo se mi to taky, v prodejně drogerie Teta, naštěstí jsem si toho včas všimla.

Ohodnoceno: 2x
 

 

Od: janalop
Datum: 20.12.14 22:56

Ona mi na to řekla,že to tak bývá.. Alespoň jsem se ponaučila,díky! :)

Od: djw
Datum: 20.12.14 23:38

Prosím pěkně, já se té prodavačce nedivím.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.12.14 08:54

Přiznám se, že jsem, bohužel, ani z upřesnění Vašich odpovědí příliš nepochopila celou věc, tudíž odpovím obecněji:

Pokud zakoupená věc nemá vadu, tak nemáte zákonný nárok na její vrácení, ledaže by Vám tento nárok prodávající garantoval ve svých obchodních podmínkách. Což obvykle dělají například nadnárodní řetězce. Chcete-li tedy vrátit zakoupenou věc, bez toho, že byste jí reklamovala jako vadnou, a požadovat vrácení peněz, můžete tak učinit, pokud tuto možnost prodávající garantuje, například na paragonu, na svých webových stránkách, apod. V takovém případě je povinen zboží, není-li poškozeno, přijmout zpět a vrátit Vám peníze. Neučiní-li tak, sdělte prodávajícímu, že se obrátíte na ČOI a na centrálu podniku, jedná se totiž o nekalosoutěžní praktiku, kdy prodávající nabízí výhodu, kterou následně nesplní a tím klame zákazníka, neboť zákazník by si, bez této výhody, zboží nekoupil.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: janalop
Datum: 21.12.14 09:55

Dobře,vyřešeno.Já se tím dál zabývat nebudu a počkám,až se ozvou,díky :)

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.