Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,chci se zeptat,dnes jsem kupovala v Rossmannu parfém,když se mi nelíbil,žádala jsem o vrácení peněz,na lístku je napsané,že mi za zboží vrátí peníze po doložení lístku,tak v čem je problém? Paní mě odsekla,že zboží vrátit nejde,pouze vyměnit za jiné,tak jsem to vyměnila za 2 voňavky,ale o 2 koruny levnější (to jim najednou nevadilo).. Můžu tedy zajít znovu a požadovat vrácení peněz tentokrát teda ne za parfém,ale za ty dvě voňavky,které jsem si musela vybrat,když jsem zboží chtěla vyměnit? děkuji.. :/
1. Garance vrácení peněz a výměna zboží
Nakupování si můžete příjemně užít a nezatěžovat se zbytečnými starostmi. Nabízíme možnost kdykoli vrátit či vyměnit veškeré zboží naší privátní značky, které u nás zakoupíte. Pokud Vám zakoupené výrobky nebudou z jakéhokoli důvodu vyhovovat, dostanete u vlastních značek ROSSMANN své peníze ihned nazpět i po jejich použití. V případě ostatních reklamací obdržíte ihned zpět své peníze nebo zboží ve stejné hodnotě, vrátíte-li jej nepoužité v neporušeném obalu. Reklamaci zboží je nutné provést neodkladně, nejlépe s prodejním dokladem na provozovně, kde bylo zboží zakoupeno.
zdroj: rossmann.cz
doplněno 20.12.14 17:57:@tomas11 také jsem si říkál to samé
Takže zítra mohu říct,že mi zboží nevyhovuje a požadovat vrácení peněz? Vlastní značka Rossmannu to není. A voňavku jsem koupila pro někoho jiného,takže jsem nemohla vědět,jestli mu bude vonět.. Neporadíte mi,co mám řict? Děkuji
No ale že se Vám nelíbí Jste snad zjistila hned , tak proč jste jej kupovala? Neměli vzorek na vyzkoušení?
Prvně jsem kupovala parfém,který byl jiné velikosti,než na testeru,tak jsem chtěla zboží vrátit,ale bylo mi kladeno,že nelze,tak jsem ho vyměnila za 2 voňavky,ale doma jsem zjistila,že vrátit peníze jdou..
Jenže tester byl ve větším balení,byla tam připsaná cena 299 Kč.. ale ona po mě chtěla peníze za 15 ml lahvičku..
doplněno 20.12.14 18:02:Ani tester to nebyl vlastně..
Tak teď už tomu nerozumím vůbec , ale zajděte tam znovu , třeba tam bude jiná prodavačka a bude vše OK.
doplněno 20.12.14 18:07:Je to o přístupu , a vstřícnosti.
Možná píšu trochu zmateně,to se omlouvám.. Kupovala jsem parfém jiné velikosti za cenu,která nesedí,takže jsem parfém chtěla vrátit,ale peníze mi prý nevrátí..vyměnila jsem si to za 2 voňavky o pár korun levnější ,ale pak jsem zjistila,že zboží vrátit jde.. tak mohu se obrátit na prodavačku,že mi voňavky nevyhovují a chci vrácení peněz,i když tam byl tester,ale mohla jsem to kupovat pro někoho jiného,že.. (prodavačka tam možná bude jiná,ale ona mě poslala za vedoucí,která je bohužel furt stejná :D)
Jenže jsem si musela vybrat jiné voňavky,které teda už tester byly.. Mohu ty 2 voňavky teda vyměnit a co jim mám říct? Už opravdu nevím
První parfém Vám neseděl. Stane se, nevím,proč jste ho tedy zaplatila? Když mi parfém nevoní, nekoupím ho.
S výměnou jste nakonec souhlasila za ty 2 voňavky. Takže by to mělo tedy být v pořádku. Když Vám odmítli vrátit peníze, svobodně jste si vybrala právě ty 2 lahvičky s voňavkami. Proč je najednou zase nechcete?
Teď si můžete vzpomenout, že je vyměníte za rtěnky, ty následně za prášek na praní a ten za dámské vložky.
S výměnou Vám vyšli vstříc, vybrala jste si jistě následně takové zboží, které Vám vyhovovalo, tak proč ho zase měnit? Věřte, byla by mě hanba tam znovu strčit nos a žádat další transakci.
Ono se dost nadává na prodavačky, ale oni zákazníci taky často neví, co by. Jaga.
doplněno 20.12.14 18:35:Pak tedy nechápu, proč jste hned při nákupu prodavačce neřekla:
Paní, já nechci tento malý, chtěla bych ten velký, co je u něho cena 299 Kč.
Ona by Vám měla vyhovět, případně, pokud se stala nějaká chyba v ocenění, měla říct: Promiňte, u toho parfému je špatně uvedená cena, ten velký stojí /například/ 400 Kč. 299 stojí ten malý, který jsem vám podala. Nezlobte se, spletly jsme cenovky.
A Vy jste mohla hned od koupě upustit. To jste nechala pusu doma?
Nejsem žádná sekernice, ale třeba u řezníka si řeknu: Tenhle bůček se mi zdá tučný, ukažte mi, prosím, ten třetí od spoda. Paní ukáže, mohu si vynbrat, zda beru, či ne. Prostě se nebát slušně promluvit. Zákazník nese do prodejny peníze, prodavačka by mu měla vyhovět, pokud se na všechno slušně zeptá. To jste Vy neudělala, jak my máme znát cenu Vašeho zboží? Prostě nebát se a ptát se. Teď už bych to nechala být, protože jít tam potřetí, vážně bych si připadala jako blbka. Ty voňavky určitě užijete, či budete mít pro někoho pěkný dárek.
Nešlo o to,že mi nevoňel,ale byl tam napsán parfém za 299 Kč ,který byl větší,než ten,co mě prodala.Zboží mi ani nedala do ruky,pouze předala prodavačce.Pak jsem se ptala o vrácení peněz a řekla,že vrátit peníze nejdou (přitom jdou) tak jsem je vyměnila tedy za 2 voňavky,ale doma jak říkám,jsem zjistila,že vrátit peníze jdou... Zboží chci vrátit,ale nevím,jak jí to mám teda říct..
doplněno 20.12.14 18:28:Ani mi neřekla,že je napsáno na lístečku,že lze vrátit zboží.. Tak jak sjem to mohla vědět,když mi tvrdila,že to nejde?
Tak tedy voňavky si nechám,děkuji.. Snad se bude líbit alespoň obdarované :D
doplněno 21.12.14 09:51:Zkusím tedy ještě,ozval se mi Rossmann.. Třeba mi ty peníze nakonec vrátí.Opravdu bych byla naštvaná,protože jsem měla jinou předtsavu a paní mi nevrátila peníze už před tím,když jsem jí řekla,že to je jiná velikost.
Přiznám se, že jsem, bohužel, ani z upřesnění Vašich odpovědí příliš nepochopila celou věc, tudíž odpovím obecněji:
Pokud zakoupená věc nemá vadu, tak nemáte zákonný nárok na její vrácení, ledaže by Vám tento nárok prodávající garantoval ve svých obchodních podmínkách. Což obvykle dělají například nadnárodní řetězce. Chcete-li tedy vrátit zakoupenou věc, bez toho, že byste jí reklamovala jako vadnou, a požadovat vrácení peněz, můžete tak učinit, pokud tuto možnost prodávající garantuje, například na paragonu, na svých webových stránkách, apod. V takovém případě je povinen zboží, není-li poškozeno, přijmout zpět a vrátit Vám peníze. Neučiní-li tak, sdělte prodávajícímu, že se obrátíte na ČOI a na centrálu podniku, jedná se totiž o nekalosoutěžní praktiku, kdy prodávající nabízí výhodu, kterou následně nesplní a tím klame zákazníka, neboť zákazník by si, bez této výhody, zboží nekoupil.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.