Nejste přihlášen/a.
Dobrý den měl bych dotaz už nevím co dál je mi 18 už jsem vyučený bydlím sám s mamkou ale dále studuju dalši učební obor ale poslední dobou se s mamkou furt hádáme nedokáže na mě normálně promluvit řve na mě kvuli kravinám pořád chodí do hospody už nevím co dál každý den chodí domů podnapitá a řve furt na mě do práce nejde aniž by si nedala skleničku piva už fakt nevím co dělal jsem ted ridičáky na které jsem se moc těšil a i po uspešném zvládnutí už z toho nemám radost raději utíkám ven z bytu když je doma nebo se snážím většinu času trávit s přítelkyní které jsem se začal se svou situací svěřovat nevím co dál nebejt přitelkyně tak už raději bydlím pod mostem než doma co mám dělat poradte v listopadu sem jí řekl ze se mi nelíbí že vetsinu času tráví v hospodě a řekl sem jí že se odstěhuju na týden bylo klid ale ted zase a když jí řeknu že už takhle nemuzu s ní bejt tak mě začne citově vydírat že mi dávala vždy všechno ze me vychovala atd prosím pomocte co by bylo nejlepší nechat školy jít pracovat klidně i do továrny a najít si někde podnájem a ještě se chci zeptat bylo by lepší si najít bydlení v místě kde bydlím ted nebo se prostě někam odstěhovat dál a neříct jí kam? prosím poradte takhle na dně sem se nikdy necítil
Odstěhování se nabízí jako první (a asi nejschůdnější) řešení. Ale obávám se, že po Vašem odchodu už by to s Vaší maminkou šlo rychle z kopce.
Pokud byl po prvním rozhovoru "chvíli" klid, zkuste si s maminkou promluvit znovu a snažte se ji přimět k léčení. Klidně své setrvání podmiňte absolvováním protiakoholní léčby. Zní to ošklivě, ale je to jeden z mákla způsobů, jak maince pomoci.
Bude-li maminka v pořádku (bude-li po léčbě abstinovat), bude pro Vás snazší se později osamostatnit.
Ale pokud se na to necítíte, odstěhujte se ...