Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Už nevím jak dál odstěhovat se či co?

Od: jyri* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den měl bych dotaz už nevím co dál je mi 18 už jsem vyučený bydlím sám s mamkou ale dále studuju dalši učební obor ale poslední dobou se s mamkou furt hádáme nedokáže na mě normálně promluvit řve na mě kvuli kravinám pořád chodí do hospody už nevím co dál každý den chodí domů podnapitá a řve furt na mě do práce nejde aniž by si nedala skleničku piva už fakt nevím co dělal jsem ted ridičáky na které jsem se moc těšil a i po uspešném zvládnutí už z toho nemám radost raději utíkám ven z bytu když je doma nebo se snážím většinu času trávit s přítelkyní které jsem se začal se svou situací svěřovat nevím co dál nebejt přitelkyně tak už raději bydlím pod mostem než doma co mám dělat poradte v listopadu sem jí řekl ze se mi nelíbí že vetsinu času tráví v hospodě a řekl sem jí že se odstěhuju na týden bylo klid ale ted zase a když jí řeknu že už takhle nemuzu s ní bejt tak mě začne citově vydírat že mi dávala vždy všechno ze me vychovala atd prosím pomocte co by bylo nejlepší nechat školy jít pracovat klidně i do továrny a najít si někde podnájem a ještě se chci zeptat bylo by lepší si najít bydlení v místě kde bydlím ted nebo se prostě někam odstěhovat dál a neříct jí kam? prosím poradte takhle na dně sem se nikdy necítil

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

iz*
hodnocení

2x

Odstěhování se nabízí jako první (a asi nejschůdnější) řešení. Ale obávám se, že po Vašem odchodu už by to s Vaší maminkou šlo rychle z kopce.

Pokud byl po prvním rozhovoru "chvíli" klid, zkuste si s maminkou promluvit znovu a snažte se ji přimět k léčení. Klidně své setrvání podmiňte absolvováním protiakoholní léčby. Zní to ošklivě, ale je to jeden z mákla způsobů, jak maince pomoci.

Bude-li maminka v pořádku (bude-li po léčbě abstinovat), bude pro Vás snazší se později osamostatnit.

Ale pokud se na to necítíte, odstěhujte se ...

faithoncemore*
hodnocení

1x