Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace bot

Od: athenaise* odpovědí: 9 změna:

Zdravím lidičky, už jste někdo reklamoval boty? A jaké s tím máte zkušenosti?

Muž si koupil pracovní boty (docela drahé) a protože s nimi musí chodit po stavbách tak se občas stane, že jsou zadělané jak pr se. Co vám budu vyprávět. A protože po 3měsíčním nošení se začala spodní podrážka odlepovat, tak jsem je umyla a donesla do prodejny, kde je kupoval. A paní mi řekla:" musíte je víc umýt"

A já na to, že je to lepidlo ze stavby a bych to nějak drasticky vyřezat a nebo tak něco. A to by mi pak zase mohli říct, že jsem je poškodila já. Co s tím?

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jmhad*
hodnocení

6x

Paní je musí převzít a sepsat reklamační protokol. Někdo odpovědný pak nejdéle do 3 dnů rozhodne,zda se věc bude řešit jako reklamace. Pokud bude přijata,.musí být vyřízena do 30 dnů. Nikde není napsáno,do jaké míry musí být reklamovaná věc očištěna. Podstatou je,že bude zřejmá reklamovaná vada. Subjektivní dojmy ať si paní nechá pro manžela. makon@ asociace-sos.cz

 

hodnocení

0x
avatar 2masoni

Větě o drastickém vyřezávání nerozumím.

Pokud jste donesla zašpiněnou obuv, pak nechápu, čemu se divíte. Tu obuv musí někdo posuzovat, případně opravit. Vy byste brala do ruky cizí, zašpiněnou obuv? Na toto pamatuje toto. pokud byla obuv opravdu špinavá, tak prodavačka postupovala naprosto správně. Tedy, úplně správně mohla obuv přijmout a následně vás vyrozumět ve smyslu, že obuv nesplňuje obecné zásady hygieny a proto nemohla být řádně posouzena. Následně mohla tuto reklamaci, z výše uvedeného důvodu, zamítnout.

Bylo by dobré nahlédhout i do obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy jste s těmito podmínkami souhlasila.

doplněno 18.12.14 14:04:

martino, O.K. psal jsem POKUD.

vždy je dobré znát názor obou stran. pokud by sem psala zmiňovaná prodavačka, mohli bychom číst něco ve smyslu, že zákazník na prodejnu přinesl zablácené boty... rozumíme si?

pro tazatelku: měla jste si nechat přivolat nadřízeného. pokud jsou boty opravdu čisté, pak běžte reklamovat znovu. v případě řetězce vyberte třeba jinou filiálku.

martinaa*

2masoni, paní píše, že boty umyla, a lepidlo se z bot opravdu nedostane, leda sedřít nebo ořezat, čímž se poškodí bota.

doplněno 18.12.14 14:34:

Určitě*placni* :).

Souhlasím s názorem zavolat vedoucího.

athenaise*
hodnocení

No fakt byly umyté jen na jedné z podrážek byl cca 1cm2 flek od lepidla a normálně to umýt nejde. Nevím jak odstranit lepidlo ...nejspíš mamut, s tím muž dost dělá. Dle rekl. řádu nesmíte použít ani chemii a ani žádný drastický působ.To jsem si načetla. Jen se ptámjestli s tím také máte zkušenost- do jaké míry je obuv "špinavá" a kdo to posuzuje. A kde je jaké měřítko-špína není měřitelná. Jsou to normoš boty, které 3 měsíce muž nosil denně a i 12hod denně. Prostě normálně onošené boty.

athenaise*
hodnocení

To v prodejně je majitelka-nadřízeného nemá, ale napadl mě výrobce, co? Myslíte, že to jde?

aaella*

Pokud je obuv normálně očištěná a onen flíček nebrání provedení opravy obuvi, resp. nemá na vadu žádný vliv, je prodávající povinna obuv řádně přijmout. Pokud tak neučiní, vyžádejte si písemné potvrzení o tom,že odmítla přijmout boty k reklamaci z toho a z toho důvodu, pokud odmítne i toto potvrzení vystavit, vezměte boty a běžte s nimi na ČOI, zda jsou boty správně "čisté" za účelem reklamace. Boty si nafoťte. Kupující není povinen připravit boty k reklamaci ve stavu, v jakém je převzal, je logické, že pracovní boty jsou vystaveny vyšší míře znečištění a pokud vada nebyla způsobena opotřebováním obuvi, je rozlepení spodku obuvi jednou z oprávněných reklamací.

Já si myslím, že vy s výrobcem nemáte co dělat. Vy jste to koupili v prodejně a od prodejny máte účet.

Jednou jsem zaslal reklamaci na výrobce - protože prodejce to nechtěl řešit - byl jiného názoru ... (je jedno, co to bylo za předmět). Výrobce se mi ozval, že mi peníze poslat nemůže, že je to věcí prodejce. Neměl jsem ani předmět, ani peníze - předmět mi výrobce nevrátil...

Bylo to za pár Kč - ale zkušenost říká - řešte s prodejcem - on sepíše a reklamaci posoudí někdo jiný... Jak je uvedeno v první reakci

 

cesmina*
hodnocení

0x

Já jsem reklamovala před několika lety dětské boty na kterých se utrhl zapínací pásek se suchým zipem.Bez problémů nám je prodavačka vzala a poslala na opravu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]