Řekl jsem učitelce že je hnusná

Od: Datum: 17.12.14 19:13 odpovědí: 8 změna: 18.12.14 11:21

Zdravím,nedávno nám naše třídní dala kolovat po třídě její fotku když jí bylo cca 18,moje spolužačka řekla že vypadala dobře,a já jsem řekl "vypadala?" a ono to znělo jako"vypadala (oznamovací věta)."Protože si myslím že na to že jí je 30 vypadá ještě dobře.Třída se zasmála a třídní taky.Myslíte že bych se jí měl omluvit?

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: jmlcŽ
Datum: 17.12.14 19:15

Každou ženu zabolí, když si z ní někdo takto dělá srandu, případně ji rovnou kritizuje... Když se omluvíš "v soukromí", bude ráda.

doplněno 17.12.14 19:23:

Pokud opravdu mohla slyšet tečku místo otazníku, je to velký rozdíl... Záleží na jejích charakteru - pokud tě to nebude v budoucnu stát nějakou jedničku, nechej to být. Pokud cítíš, že to opravdu pochopila jako "nadávku - byla hezká, už není" - já bych hlasoval pro krátkou návštěvu a vysvětlení.

I kdyby to bylo se smíchem, věř mi - mrzí ji to.

Ohodnoceno: 2x

Od: bussŽ
Datum: 17.12.14 19:16

To je ... dotaz, ona ti něco vytkla, nebo se urazila? Některé ženy věkem zrajíí.

Ohodnoceno: 2x

Od: tantrumverde
Datum: 17.12.14 19:19

Ne,jen se zasmála a řekla "vy jste teď spokojení ale počkejte 15 let a už spokojení nebudete".

Datum: 17.12.14 19:23

Paní učitelka to vzala s humorem. Určitě ne jako urážku. Tak to nepitvej a nerozmazávej dál. Buď rád, že mᚠtak prima učitelku, která se dovede zasmát i takovéto věci.

Ohodnoceno: 3x

Datum: 17.12.14 21:22

Není se za co omlouvat.Většina učitelek je postižena svou prací a jsou nenormální.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 18.12.14 05:10

Nijak bych to nerozmazávala. Měl jsi říct: Vypadala? SNAD JEŠTĚ VYPADÁ, NE?

A bylo by to v pořádku. Že je hnusná, to jsi v žádném případě neřekl a ona si to jistě nemyslí.