Nejste přihlášen/a.
Zdravím pomocníci. Nesetkal se někdo v životě s tímto:?
Muž si u firmy Bauer v Havlíčkově Brodě objednal pro zákazníka kotel asi za 60 000,-. Nechal si ho od té firmy dodat na zákazníkovu adresu, ale když přijeli s kotlem, tak prý že je to na dobírku a ne na fakturu. Takže problém. Tak muž honem dojel domů na počítač a přes internet poslal na uvedený účet příslušnou částku a chtěl řidiči dát už jen doklad o zaplacení. Ale stalo se to, co už se párkrát občas každému stane...server hlásil,že platba nemůže proběhnout. A tak muž ještě zkusil kontaktovat zákazníka, jestli nemá doma hotovost. Tak prý jo, řidič mezitím odjel i s kotlem. V sobotu ráno volal muž tomu panu Bauerovi jestli by se to nedalo řešit jinak. Domluvili se, že když mu hotovost přiveze ještě dopoledne v tu sobotu, tak mu kotel dá do auta a on ho bude moct dodat zákazníkovi. Muž si tedy nechal podepsat převzetí obnosu od pana Bauera a jel s kotlem k zákazníkovi. Jenže později zjistil, že z účtu mu peníze také odešly, jen později.
Volal tedy panu Bauerovi, že se stalo nedopatření a on, že v nejbližší době peníze pošle zpět. Jenže utekla již delší doba a pan Bauer nebere telefony a ani nevrátil peníze. Co byste dělali vy? Než to bude soudní cestou.
Dík. A.
Písemnou výzvu k okamžitému vrácení druhé platby zaslat doporučeným dopisem s dodejkou. Přiložte kopie (originálny uchovejte) obou plateb a uveďte způsob vrácení (včetně bankovního spojení).
Pokud obchodník peníze nevrátí ve stanoveném termínu (dejte mu cca 15 dnů), žalovat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.