Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Navýšení platů ve školství

Od: radecka odpovědí: 6 změna:

Od 1.11. se navyšovaly platy ve školství. Jsem VŠ s dlouholetou praxí a pracuji jako nepedag. pracovník v administrativě. Po přepočtu praxe k tarifu mi byl naopak plat snížen, což je dosti nelogické. Setkal se též někdo s tímto a dá se proti tomu nějak bránit? Děkuji moc za odpověď.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

To se asi napravovala nějaká dříve udělaná chyba:o))

proč chyba? nedělám ve školství, nevím, jaké podmínky jsou tam, ale taky jsem státní zaměstnanec, ze zdravotnictví. co byly zrušeny podle odpracovaných let, tak nadřízená rozdělila peníze nikoli podle odpracované doby, ale podle toho, jak si cenila práce svých zaměstnanců. takže ano, vím jistě, že někteří z nich brali víc, než kolik jim teď vychází podle nových tabulek a nebyla to chyba, bylo to ocenění jejich práce - ostatně, kvůli kterému se právě odměňování podle počtu odpracovaných let rušilo *nevi*

ale co s tím, netuším. protože je plat daný nikoli smlouvou, ale platovým výměrem, tak si s ním zaměstnavatel může hýbat i bez dohody se zaměstnancem, pokud dodrží legislativou daná minima. takže podle mne obrana proti tomu není, maximálně tak dát výpověď jít pracovat tam, kde člověka lépe ocení.

radecka
hodnocení

Dobrý večer, děkuji za odpověď. je to přesně tak, jak píšete. Při nástupu před několika léty mi byla přiznána třída a stupeň

dle platné tabulky, tak, jak mě vedení ohodnotilo. Nyní, od, 1.11. se údajně přepočet dle odpracovaných let nepřepočítává do platové třídy 4., ale výše už ano. Proč mám být ale ztrátová, když vedení mě v den nástupu ohodnotilo jinak? Dá se proti tomuto nařízení nějak bránit?

iz*
hodnocení

0x