Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se vyrovnat s bratrovou neláskou?

Od: kikinkaaa odpovědí: 6 změna:

Můj starší bratr (42let) na mě asi před dvěmi lety ušil "boudu" (několikrát mi lhal!) a díky ní mi dost finančně ublížil. Nechci jít do detailů, ale prostě jsem mu věřila..jako svému bratrovi. Člověk však nesmí věřit ani vlastní krvi, dnes to již vím :(

Ta "bouda", do které jsem díky důvěře ve vlastního bratra namočená se ještě pár let povleče a v naprosto nejhorším scénaři mohu skončit dokonce i ve vězení. V nejlepším případě mě to přijde jen na roky nervů, nějaké tisíce a mnoho dní zbytečné práce. Vycouvat není jak, konzultovala jsem to s mnoha právníky.

On nikdy před těmi dvěmi lety o mě nejevil nějaký zájem, zatímco já se vytrvale snažila navázat aspoň nějaký vztah. Přece jen jsme spolu vyrůstali celé dětství. Už tehdy to bolelo.

Teď ovšem mu přirozeně nemohu přijít ani na jméno, nechci ho už do smrti ani vidět! Nikdy se mi ani trošilinku neomluvil, natož aby mě "odškodnil" - naopak mě urážel.

Protože strach z toho, co za následky ta "bouda" ještě přinese, velmi často si na bratra ve zlosti i v hluboké nenávisti vzpomenu = bolí to. Jde o to, že v té "boudě" dál jedu, ještě v tom budu několik let a nevím, kolik zcela zbytečné hrůzy díky bratrovi ještě zažiji. Takže ta bolest je stále čerstvá a čas prozatím ji ani nemůže léčit. To je na tom také hodně blbý...Přirozeně jsme se s bratrem už ty dva roky ani jednou neviděli a nekomunikujeme, ač jsme z jednoho města. Chápejte - já už ani nemám zájem o vztah s ním (on NIKDY o něj zájem neměl), jen nevím, jak vydržet tu nynější bolest z bratrozrady.

Je tu někdo, komu také jeho sourozenec nějak vyjímečně ublížil? Jak jste se s tím poprali? Děkuji za pomoooc všem předem moc :)

doplněno 04.12.14 13:01: