Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení pošk. zboží s příslibem vrácení peněz

Od: jardacountry® odpovědí: 3 změna:
avatar jardacountry

Mám takový dotaz ohledně vrácení zboží. Můj kluk si koupil na netu kancelářské křeslo ke kompu. Přišlo to uvnitř poničený ,odřený a potrhaný. Navíc to vypadá, jako by to už jednou bylo sestavený a snad někde vystavený a pak zase demontovaný a nacpaný do krabice. Já mu radil, ať to hned vrátí a odstoupí od smlouvy. On měl ale svojí hlavu a tak to nafotil a poslal prodejci na mail. A začaly obstrukce, napřed prodejce fotopřílohu nemohl otevřít. Poslal mu to tedy znovu v jiném formátu. Zase to nemohl otevřít. Pak zase, že to musel tedy asi udělat dopravce. Kluk mu tedy napsal, že chce odstoupit od smlouvy. Prodejce hned otočil a poslal mu plánek židle aby zaškrtal poškozené díly a ty mu prý pošle nové. Dny utíkaly a neposlal nic. Tak mu kluk napsal, že to předá obchodní inspekci a prodejce hned zase otočil a ať to tedy pošle nazpět a prý mu vrátí peníze. Mám ale takovou obavu, aby mu ty peníze skutečně poslal. Po tom co jsme si s ním užili, mu moc nevěřím. Křeslo stálo přes tři tisíce, tak to zase není tak málo. Nemá s tím někdo nějakou zkušenost?

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

uska*
hodnocení

2x

Reklamovala jsem zahradní křesla. Přišly v neporučeném obalu, ale křela již někdo používal. Dodatečně se zjistilo, že v nich svačili ve skladu brigádnici.

Nafotila jsem je a zaslala prodejci. Odpověď byla ještě v ten den, že PPLka mi druhý den doveze nová křesla a ta poškozená mám předat PPLce. Nic jsem neplatila a za 24 hodin byla reklamace vyřízená k mé spokojenosti.

 

dejavu*
hodnocení

2x

Poslala bych křeslo zpět s papírem, že do tehdy a do tehdy očekávám platbu zpět na ten a ten účet, že jste reklamovala emailem hned x. den po doručení, což máte zdokumentováno v mailu a v případě, že budou pokračovat obstrukce a platba nebude okamžitě k daném datu zaslána, podáváte bez dalšího varování a dohadování trestní oznámení na PČR, což bych učinila. Funguje to, nebojte se, peníze budete mít nazpět obratem.

 

majsterjoe*
hodnocení

0x

Na vraceni neposkozeneho zbozi mate 14 dni. V pripade reklamace uz zalezi na posouzeni prodejcem, ktery na to ma 30 dni. tedy tady zalezi na domluve a hlavne na poctivosti prodejce

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]