Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Mít to se spolužačkou

Od: romann* odpovědí: 7 změna:

Čau, jsem student střední školy, tenhle rok maturuji a chci se zeptat jestli je normální mít sex se spolužačkou? Nějak jsme si psali a najednou jsme se domluvili, že se spolu vyspíme a když to bude fajn, tak to zopakujeme, co si o tom myslíte?

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

gtg
hodnocení

1x

Pokud ti nevadí, že to bude vědět celá třída, pak OK.

hodnocení

0x

no jestli nejsi teplej a ona je pěkná tak si užívej dokud to de aspon jednou ve stáří nebudeš muset vzpomínat jen na pracovní ůspěchy a věř že každá taková zkušenost je dobrá a příjemná *frajer*

eulalie*
hodnocení

0x

Co je v domě, není pro mě... jestli nechcete, aby vás pomluvila po celé střední škole, nejděte do toho. Holky jsou potvory a sexuálních výkonech svých milenců se zpravidla rády svěřují nejlepším kamarádkám...

hodnocení

0x

Třeba v Africe dělají v určitém věku nějaké kmeny rituální odpanění.. vidí to jako normální věc. Spousta lidí v naší republice se vyspí s lidmi po pár minutách hovoru - jen tak pro aktuální uspokojení...

Taky existuje spousta lidí, které taková věc pronásleduje celý jejich život...

Já za sebe píšu, že nedoporučuji... Ale můžete zadat nový příspěvek a dát sem hlasování - to Vám třeba pomůže :)

bomba*
hodnocení

0x

Myslím si, že je to v podstatě naprosto jedno. Co je na tom, že je to spolužačka? Spolužáci věčně předpokládám nebudete.

hodnocení

0x

Já v tom nevím problém. Jděte na věc a užijte si.

hodnocení

0x
Deti jiz nejste a kdyz to chcete oba tak proc ne. Jen se treba domluvit, ze to budete vedet jen vy dva. Vzhuru do toho , vzajemna pomoc neni naskodu :)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.