Česká pošta - balík se sklem

Od: Datum: 07.11.14 12:07 odpovědí: 11 změna: 07.11.14 16:28

Dobrý den,

objednávali jsme si z eshopu cca 80 skleněných lahví. Od prodejce přišel email, že balík pošle ve dvou sdružených balících, protože kdyby to posílal v jednom, váha by překročila 30kg. Zaplatili jsme tedy dodatečné poštovné a teď balík přišel. Máme ho zatím uložený na poště.

Otázka zní, dá se nějak zkontrolovat, že láhve v balíku nejsou rozbité? Když nebude viditelně poškozen. Než se balík převezeme? Nebo až po převzetí na poště s někým ze zaměstnanců? Či balík převzít a poté případně řešit reklamaci? Poradí někdo? Děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 07.11.14 12:19
avatar

klidně bych to otevřel na poště před osobou co tam vydává balíky, na pozdější reklamaci nespoléhejte, nic byste nedokázali

doplněno 07.11.14 12:32:

krabicou zaštěrchejte, pokud se ozve zvuk střepů, je jasné, že balík cestoval přes Hoštice *smich*

Ohodnoceno: 2x
 
Od: wamp®
Datum: 07.11.14 12:20
avatar
Ano,balik musite prevzit.Az pote zkontrolovat a v pripade rozbiteho,poskozeneho zbozi poslat zpet - reklamovat.Nedavno jsem objednavala sadu brousenych sklenic,byly zabaleny v bublinkovem obalu a jeste v papire.Vse v poradku,takze bych se nebala,byt vami.
doplněno 07.11.14 14:32:

Atj : Není pravda co říkáte .Balík se nesmí otevírat před podpisem,až po něm ! Zřejmě jste si ještě nikdy nic z eshopu neobjednával...

Ohodnoceno: 2x
 
Od: atj®
Datum: 07.11.14 12:23
avatar

Ahoj,

před převzetím balík zkontrolovat, nahlédnout dovnitř. Máte na to právo. Jakékoliv viditelné poškození na krabici i vně ihned nafotit na foták. Sepsat s ČP protokol o poškození zásilky. Vše dělat na poště před zaměstnanci. Kontaktovat dodavatele o poškození zásilky. Domluvit se s ním zda zásilku převezmete nebo ne.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.11.14 12:41
avatar
Nemáte pravdu. Balík před převzetím nelze otevřít!
K otázce: pokud není balík viditelně poškozen, převezměte ho. Poté jej můžete zkontrolovat. Pokud bude něco poškozeno, lze hned na poště sepsat Zápis o poškození zásilky. Zásilka ale v tom případě musi zůstat na poště celá, kompletní, vč. obalu . Pak proběhne náhradové řízení, kde se posuzuje zabalení zásilky, cesta atd. V případě, že došlo k poškození vinou pošty, pak posta vyplácí náhradu.
Ohodnoceno: 4x
 
Od: atj®
Datum: 07.11.14 12:52
avatar

No možná na ČP ne, ale jinak dělal jsem ve skladu vedoucího takže panáček hezky počkal na zkontrolování zásilky.

Ale udělal bych to klidně i na poště. Přece nebudu kupovat zajíce v pytli *zed*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.11.14 13:45
avatar

Ale tady se bavíme o poště, ne o kurýrních službách.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: buss®
Datum: 07.11.14 14:35

A kde jste na to přišla, balík je váš po převzetí!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.11.14 14:39
avatar

Bussi, píše před převzetím, jste se přehlídl asi.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.11.14 16:28
avatar

Ohneta, díky za zastání Balíček si může adresát rozbalit kde chce, klidně i na poště, ale až po převzetí Před převzetím rozbalit opravdu nelze.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 07.11.14 13:43
avatar

Po mé zkušenosti s přepravou křehkých věcí ČP, už bych si takto neobjednala nic, co by nešlo nahradit - resp. před několika lety jsem na aukru objevila takový podnos na cukroví, který měla babička. Dostali ho příbuzní jako svatební dar a nikdy nerozbalili z dárkové krabice. Z nostalgie jsem ho objednala a přišly mi jen střepy :( Pošta mi reklamaci uznala a škodu zaplatila - o peníze jsem tedy nepřišla.. ale ten podnos už jsem nikde jinde v takovém stavu neviděla..

Balík jsem otevřela až doma a šla ho reklamovat až druhý den. Sepsali se mnou reklamační protokol. Paní na poště mi řekla, že jednou takhle někdo posílal perníkovou chaloupku a adresát dostal jen drobečky. Žádný nápis "křehké" ani nic podobně prý nefunguje.

Takže záleží na tom, jak šikovně to odesílatel zabalil. Rozbalit rovnou na poště a v případě škod reklamovat u pošty, nikoliv odesílatele. Sepíší s Vámi reklamační protokol a pak mají nějakou lhůtu (30 dní?) na vyřízení.. U mě to bylo mnohem rychlejší..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: filla
Datum: 07.11.14 15:22

Tak to dopadlo tak, že jsme balíky převzali a pak zkontrolovali a můžu říct, že to bylo všechno tak precizně zabalený, že je všechno absolutně ok. Jinak děkuju všem za odpověď :)

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.