Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
objednávali jsme si z eshopu cca 80 skleněných lahví. Od prodejce přišel email, že balík pošle ve dvou sdružených balících, protože kdyby to posílal v jednom, váha by překročila 30kg. Zaplatili jsme tedy dodatečné poštovné a teď balík přišel. Máme ho zatím uložený na poště.
Otázka zní, dá se nějak zkontrolovat, že láhve v balíku nejsou rozbité? Když nebude viditelně poškozen. Než se balík převezeme? Nebo až po převzetí na poště s někým ze zaměstnanců? Či balík převzít a poté případně řešit reklamaci? Poradí někdo? Děkuji
Atj : Není pravda co říkáte .Balík se nesmí otevírat před podpisem,až po něm ! Zřejmě jste si ještě nikdy nic z eshopu neobjednával...
Ahoj,
před převzetím balík zkontrolovat, nahlédnout dovnitř. Máte na to právo. Jakékoliv viditelné poškození na krabici i vně ihned nafotit na foták. Sepsat s ČP protokol o poškození zásilky. Vše dělat na poště před zaměstnanci. Kontaktovat dodavatele o poškození zásilky. Domluvit se s ním zda zásilku převezmete nebo ne.
No možná na ČP ne, ale jinak dělal jsem ve skladu vedoucího takže panáček hezky počkal na zkontrolování zásilky.
Ale udělal bych to klidně i na poště. Přece nebudu kupovat zajíce v pytli
Po mé zkušenosti s přepravou křehkých věcí ČP, už bych si takto neobjednala nic, co by nešlo nahradit - resp. před několika lety jsem na aukru objevila takový podnos na cukroví, který měla babička. Dostali ho příbuzní jako svatební dar a nikdy nerozbalili z dárkové krabice. Z nostalgie jsem ho objednala a přišly mi jen střepy Pošta mi reklamaci uznala a škodu zaplatila - o peníze jsem tedy nepřišla.. ale ten podnos už jsem nikde jinde v takovém stavu neviděla..
Balík jsem otevřela až doma a šla ho reklamovat až druhý den. Sepsali se mnou reklamační protokol. Paní na poště mi řekla, že jednou takhle někdo posílal perníkovou chaloupku a adresát dostal jen drobečky. Žádný nápis "křehké" ani nic podobně prý nefunguje.
Takže záleží na tom, jak šikovně to odesílatel zabalil. Rozbalit rovnou na poště a v případě škod reklamovat u pošty, nikoliv odesílatele. Sepíší s Vámi reklamační protokol a pak mají nějakou lhůtu (30 dní?) na vyřízení.. U mě to bylo mnohem rychlejší..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.