Nejste přihlášen/a.
DObry den, dnes je to jiz moje druha otazka. Dnes mi prisel balik,ktery jsem si objednala na internetu. Jsou to saty, ktere mi vubec nesedi a jine velikosti nemaji. Je mozne zbozi poslat zpet za vraceni penez? Nekde jsem slysela ze je vzdy mozne zbozi z internetu vratit-nechci kecat asi do 24hod... Na tech webovych strankach nemaji vubec zadne kupni podminky, vubec zadne informace. Na muj email nereaguji. Neporadi nekdo?
Ano, Spider má pravdu a doplňuji, že je to §53 občasnkého zákoníku:
Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení odstavců 4 a 6, činí tato lhůta pro odstoupení 3 měsíce od převzetí plnění. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení tříměsíční lhůty a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní.
Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle odstavce 7, má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení.
Musíte postupovat podle jejich dodacích podmínek. Balík jim ale nemůžete poslat na dobírku, páč oni ho nepřevezmou. (nevědí co je v něm. ) Co takhle telefon a zavolat tam.
Jaký je to obchod, pochlubte se?
Myslíte tento obchod ekleopatra.cz?/...
Nechtěla jsem Vám věřit /omlouvám se/ že nemají žádné obchodní podmínky.Máte pravdu,nemají,nebo jsem je také nenašla...Mne by to odradilo od nákupu teda.Mám už pár špatných zkušeností a od té doby z neznámých společností raději nic.Jednou jsem vrátila šaty jedné firmě z Českých Budějovic,je tomu letos 10 let,dosud jsem za vrácené šaty nedostla ani korunu.Provolala jsem tam spoustu peněz,pokaždé slíbili poslat peníze a skutek utek.
Když ono to v těch katalozích na těch modelkách tak krásně vypadá...no nekupte to...Taky se nechám zlákat ,ale preferuji ověřené ,osvědčené zásilkové obchody.
Nicméně zákony by měly platit i pro ně ,= prostě měli by Vám vrátit peníze pokud zboží vrátíte nepoškozené ( i bez udání důvodů( zpět do 14 dnů.Ne na dobírku jak bylo zmíněno,ale jako balík,pro jistotu jej pojistěte.
ale já jsem našel toto:
6. Odstoupení od smlouvyPrávo zákazníka na odstoupení
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.
Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
Právo dodavatele na odstoupení
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.
Postup v případě odstoupení od smlouvy
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění.
Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to elektronicky na emailovou adresu info@ekleopatra.cz nebo písemně v provozovně dodavatele.
Při odstoupení doporučujeme uvést číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložit originál nebo kopii dokladu o koupi zboží. Zásliky ze kterých není patrné, proč k nám byli zaslány budou vráceny odesilateli.
Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět dodavateli v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a originálního obalu).
V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.
Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 30 dnů po vrácení zboží. Dodavatel vrací finanční prostředky na účet kupujícího po podpisu dobropisu.
Jana Lehečková, se sídlem Žlutická 15, 323 00 Plzeň.
Dodavatel není plátcem DPH.
IČ: 69947287
(dále jen "dodavatel")
Kontaktní údaje
Telefon: 776 585 166
Skype: ekleopatra.cz
Email: info@ekleopatra.cz
Na emaily odpovídáme zpravidla ve lhůtě do 12 hodin, nejdéle však do 3 dnů
Co potřebujete dál?
Dobrý den, smím se zeptat jak jste dopadla s reklamací? Dnes jsem to riskla a objednala si u nich boty, tak ať vím na co se mám připravit Děkuji.
Dobrý den,
mám na vás menší prosbičku i já dnes objednala přes eshop www.ekleopatra.cz a celkem dost mě odrazovalo taky pár věcí, špatná přehlednost obchodních podmínek, nedostupný kontaktní mobil, platba předem na účet,... Můžu se tedy zeptat jak jste pochodila s vaší objednávkou vy?
Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem. Marcela Górecká
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.