Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Překlad zprávy z angličtiny?

Od: ola® odpovědí: 3 změna:
avatar ola

Dobrý den,

objednávala jsem si něco v číně, přes internetový obchod. Přišla mi tato odpověď, prosím můžete mi to někdo přeložit do srozumitelné češtiny? Internetový překladač to překládá dost zmateně, stačilo by mi to jen svými slovy popsat.

Your Order 64xxxxxxxxxxxx49 has been shipped
Dear X...Y...

This is an e-mail notification to inform you that your order . 64xxxxxxxxxxx49 has been shipped by the seller on 2014.10.31 08:08. You are advised to contact the seller for shipment information.

The Purchase Protection of order . 64xxxxxxxxxxxx49 will end on 2014.12.09 08:08.

1. If you are satisfied with the items you have received, then you can click Confirm Order Rec/....

2. If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click ’ Open Dispute.’ before Purchase Protection deadline or Purchase will be automatically finalized.

3. If you would like to extend your Purchase Protection you can contact the seller directly or click Request to extend/... to ask for the sellers approval.

Please note if there is no action taken within Purchase Protection, your order will be automatically finalized with payment released.

Sincerely,
s is an automated system email.Please do not reply to this email.
unsubscribe or update email noti/....

Děkuji předem za odpověď.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

praivo*
hodnocení

2x

Balík byl odeslán...

 

hodnocení

2x
avatar totak
Firma přes kterou jsi to objednal poskytuje ochrannou lhůtu do 9.12 během které se od tebe předpokládá že si vybereš ze tří možností .
1)když balíček dorazí a budeš spokojený klikni . . .
2)Když balíček nedorazí nebo jeho obsah nebude odpovídat objednávce klikni a otevře se formulář na popis závady.3) pokud by se stalo že bude třeba prodloužit ochranu spotřebitele kontaktuj přímo odesilatele nebo klikni . . .
DALŠÍ ODSTAVEC - Pokud v uvedené době nevybereš žádnou z možností převedeme peníze na účet odesílatele a máš smůlu :)
To je tak hrubý výcuc. Firma zadrží peníze které jsi zaplatil a tím prakticky nutí odesilatele aby se choval korektně. Pokud by něco nesedělo máš do prosince možnost protestovat. Co se týče bodu 3) jde o to, že ti třeba česká pošta balíček zadrží a nevydá dokud ho neproclí. Tím pádem němužeš vědět co v balíčku je a můžeš požádat prodejce aby prodloužil ochranu než balík dorazí.

 

ben®
hodnocení

0x
avatar ben

Dobrý den, a zcela dole je napsáno, že na tento mail nemáte odpovídat, protože ho "napsal" automat - tak jen čekejte. Zdravím!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]