Prosím Vás někoho o radu. Můj manžel (47 let) má chronické bronchiální astma. Nikdo mu nemůže pomoci, každý dává od něj ruce pryč. Začíná mít rozedmu plic, má silně narušené kosti, svaly, oči, játra a já nevím, co ještě. Už nevíme, jak dál. Všechny metody na aspoň částečné uzdravení selhali, každý se bojí, něco s ním dělat. Odborní lékaři v místě bydliště ho nechali 17 let na vysokých dávkách kortikoidů a teď se ostatní lékaři diví, že mu je nikdo nesnížil. Jak to ale manžel mohl vědět, byl neustále dušný. Můžete nám někdo pomoci radou nebo nějakým kontaktem na dobrého odborníka nebo čínskou medicínu nebo já nevím, co se dá ještě pro něj udělat. Prosím, pomozte!
nejsem lékař, takže žádnou odbornou radu Vám asi neposkytnu. Ale slyšela jsem o výborných účincích solných lázní. Nachází se v každém větším městě. Třeba by to stálo za pokus. Přeji hodně štěstí a sil.
Nazdárek, Karlova Studánka je skvělá, hlavně pro ty, kteří mají rádi les. V případě, že tvůj muž vyhledává spíše společnost, doporučuji Luhačovice. Jsou větší a poskytují hostům jak kulturu, tak přírodu.
dobrý den, možnou léčbou problémů vašeho manžela je detoxikační léčba podle MUDr. Jonáše,právě astma mého syna a jeho vyléčení mě vedlo k zahájení poradny, kde léčím touto metodou, jsem lékařka, poradnu mám v Praze.tel 776792711
U Herbalife na to mají něco, co teď jsem zapomněl jak se jmenuje, ale určitě vám poradí. A pokud jde o solné lázně, udělejte si exkurzi do polské Wieliczky, do solných dolů... To taky funguje.
Pokud jde o Dr. Jonáše, jeho metody jsou skvělé, ale znám lepší...