Zpožděná platba pošt. složenka ´´A´´

Od: Datum: 30.10.14 09:07 odpovědí: 3 změna: 30.10.14 10:28

Dobrý den, poslal jsem peníze 21.10. 2014 přes poštu firmě, která má na účet u ČSOB. Dnes ráno mi paní z firmy volala, že peníze stále ještě nedorazily..

Co mám dělat? mám stále čekat?...nebo je někde problém? Mám se jít zeptat na poštu...?Děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 30.10.14 09:18
avatar

Zadal jste správně číslo účtu? Kopii ústřižku zašlete firmě a s originálem se běžte poptat na poštu.

doplněno 30.10.14 09:49:

Poukázkou to trvá dýl, než běžným převodem, ale dle mě je 10 dnů už moc. Navíc pokud jste posílal na účet v ČSOB, měl by být snad převod okamžitý. Zajděte si na reklamace na poštu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dfdff
Datum: 30.10.14 09:23

ustřižek jsem jim poslal... cislo uctu podle toho ustrižku je správné... Jak dlouho bězně trvá odeslání?

Datum: 30.10.14 10:28
avatar

Poproste příjemce, aby znovu zpětně od data, kdy jste to posílal, zkontroloval, jestli platba nedošla. Pošlete mu mailem ofocený ústřižek s tím, že to odešlo, aby se podívali a že je prosíte, aby znovu účet zkontrolovali, jestli se to nepřipsalo zpětně. Je možné, že jste nenapsal variabilní nebo specifický symbol, ap. Ale mohou to dohledat pak ručně. Za 10 dní to už tam mít musí, i když to šlo složenkou.

Jednou se mi stala infarktová věc, kdy jsem zaplatila prodejci napřed, ten tvrdil, že nic nedošlo a banka tvrdila, že to odešlo. Problém byl ten, že prodejce si kontroloval účet ráno a platba mu dorazila ten samý den večer, ale za minulý den už se nedíval. Jindy se mi stalo, že banka zrovna aktualizovala údaje a došlou platbu neukázala, ukázala se v minulém dni až následující den, ale ten už jsem nekontrolovala.

Držím palce, věřím, že se to vyřeší, prachy se cestou určitě neztratily.

Pokud by příjemce dál trval na tom, že nedorazily, po 14 dnech na poště podejte reklamaci. Nic jiného se dělat nedá.

Jsou bohužel i firmy, které se vám snaží došlé peníze zatlouci nebo úmyslně prodlužují odeslání zboží, které nemají. Ale to už je pak věcí podání trestního oznámení, když by vám vyřídili reklamaci s výsledkem, že peníze příjemci dorazily a on je nepřiznal.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.