Geocaching - odkaz na aplikaci do mobilu

Od: Datum: 29.10.14 18:08 odpovědí: 6 změna: 29.10.14 22:00

Zdravím, zaujala nás hra Geocaching, ale jsem úplný laik a potřeboval bych poradit kde najdu nějakou dobrou aplikaci do androidu gratis, např. A:Drake, Locus...

Moc děkuji

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 29.10.14 18:16

na obchod play si zadej geocaching a hned první aplikace je placená ale super

Ohodnoceno: 0x

Datum: 29.10.14 19:34
Používám c:geo
Pro takové občasné víkendové hledání bohatě stačí.Je česky a keše jsou hezky popsány(historické souvislosti,přírodní zajímavosti, přístupové cesty, info kde zaparkovat nebo na které zastávce vystoupit atd.)
Ohodnoceno: 2x

Datum: 29.10.14 19:36

Děkuji, povedlo se přes účet google !

Datum: 29.10.14 19:45
Nemáte zač.
Několik kešek máte určitě jen pár stovek metrů od domova, zbývá jen vyrazit...
Hodně štěstí.

Datum: 29.10.14 19:55
Taky se přidám k c:geo. Mě plně vyhovuje.
Jen bych dodal, že dobře popsaný keše a vše okolo nich, co usnadňuje odlov, nemá na svědomí c:geo, ale autor keše.
Před časem se u nás v Krkonoších objevila série o geologii a listingy byly naprosto zoufalý, taktéž samotný provedení keší bylo zoufalý. Ale s tím sebelepší program nic neudělá.

Od: honzous00
Datum: 29.10.14 22:00

zdar, mě nejvíce vyhovuje officiální geocaching pokud se vám nechce platit můžete si stáhnout ji stáhnout zdarma (na známých úložištích a nebo si ji vyhledat a zadat za to zkratku .apk)

můžeš si vybrat jakoukoli z těchto ( http://mobilenet.cz/clanky/s-mobilem-za-keskou-vyber-7-aplikaci-pro-geocaching-11001)

Kačer Honzouš :-DDDD

Ohodnoceno: 2x

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: