Zhoršení zraku a únava

Od: Datum: 21.10.14 17:32 odpovědí: 7 změna: 21.10.14 23:04

Dobrý den, jsem teď druhým rokem na vš a mám pocit, že se mi z každodenního okounění do PC a knížek zhoršil zrak, špatně se mi zaostřuje a už skoro nepřečtu ze zadních lavic co je na tabuli, oči i slzí a chvílema se mi jedno oko oko unaví, že není schopno spolupracovat s druhým okem, čili šilhání. Do toho je mi na omdlení, rozbolí mě hlava a chce se mi spát, přestože mám spánku dostatek a dělají se modřiny pod okem. Neberu drogy a ani nepiji. Nevíte někdo co s tím? Zlepší se ten zrak ,když bych si dal na pár dní pokoj od počítače a knížek? Nebo to může být už trvalé? A jak na únavu?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: qt
Datum: 21.10.14 17:40

Takové ty povídačky, že čtení při nedostatku světla nebo koukání na monitor poškozuje zrak, jsou nepravdivé. Spíš bych to viděl tak, že se ti "přirozeně" zhoršil zrak, a tím pádem musíš více ostřit atd. což člověka vyčerpává. To pálení očí a bolest hlavy jsem kdysi míval z toho, že třída byla takhle na podzim/zimu přetopená a nevětraná. Takže člověk šel 20 minut do školy ve větru a zimě a vešel do dusna a vedra.

Mohl by to být i vážnější zdravotní problém, kdyby to nepřešlo, šel bych k doktorovi, příčin může být víc. Třeba nevhodná strava, nevyvážený spánek atd. Odpočinutí od knížek a počítače neuškodí.

Ohodnoceno: 4x
 
Datum: 21.10.14 18:18
avatar

A nepotřebujete brýle? Dejte si změřit oři, Buď u očaře, ale optometristu najdete i v řadě optik, kde vám to udělají za poplatek.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: nikc®
Datum: 21.10.14 20:03

Dojdětě si na oční. Taky jsem myslela, že špatně vidím a zjistili mi, že nemám v jednom oku slzy a proto mě bolí a hůř vidím. Stačí na to jen kapky.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.10.14 20:13

Zkuste kapky na suché oči,,,Hypromeloza-P také je užívám, je to i na unavené při koukání se na počitač,jsou volně dostupné I lékárnice vám je asi doporučí.Zkuste a pak jedině k lékaři.Oči jsou oči

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.10.14 22:25

Nechte si změřit krevní cukr.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.10.14 22:33
avatar

A nezkoušel jste jít k očnímu lékaři a nechat si předpsat brýle? Z únavy se vám asi zhoršil zrak, to je docela logické. A potvrdí vám to i oční lékař.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 21.10.14 23:04
avatar

Koukání do monitoru ani knížek zrak neničí - pokud by to tak bylo, za nějakých skoro 20 let koukání do obrazovek bych musel být slepý, přesto nemám problém. Oči ničí okolní prostředí a strava. Třeba pokud se pohybuješ často v prostředí kde je zvýšená hladina přízemního ozonu, nějaké těkavé látky, pevné částice, můžeš si tím oči podráždit.

Už na gymplu a později na vysoké jsem to měl podobně, u mě to byl akutní nedostatek železa z nevhodné stravy. Když jsem si o tom zjistil víc a začal se líp živit, byl jsem najednou v pohodě. Může to být i nedostatek dalších látek, třeba vitamínu C, A, D, možná některého z řady B. Doporučuji dodávat jen v přirozené formě, tabletky se špatně vstřebávají a spíš stav zhoršují. Dporučuji se vyhýbat cukru a všem sladidlům, nepřehánět mléko a mléčné výrobky, kořeněná jídla, chemii celkově. Tyto látky překyselují a blokují vstřebávání živin bez kterých nemůžou orgány správně pracovat.

Ohodnoceno: 3x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.