Nejste přihlášen/a.
vypadá to na příspěvek majiteli eshopu, o který se jedná? většinou to jsou ztracené peníze; podruhé neplatit předem, jedině snad u renomovaných prodejců...drtivá většina takových případů končí stejně, zákazník bez peněz i objednaného zboží...pokud je těch případů hodně u jednoho eshopu, pak navštívit policii...
doplněno 18.10.14 19:17:tady se řešil stejný případ
obraťte se na SOS asociace-sos.cz/... tam vám lépe poradí než tady, možná že nejste sama a už ty podvodníky řeší
Asi bych momentálně zkusila poslat písemně výzvu k navrácení peněz za neobdržené zboží (doporučeně s dodejkou), udejte tam i rozumný termín (např. dva týdny), a když termín nedodrží, jděte na policii. Ano, zbytečné běhání a starost, ale tohle jim nesmí projít. Jen když se budou lidí bránit, tak se takovéhle věci nebudou dít.
Ještě před výzvou je můžete požádat o číslo balíku; pokud ale nekomunikují, moc šancí bych tomu nedávala.
Pokud jsou na Heurece, napište jim tam negativní hodnocení. Už si u nich nikdo nic nekoupí. (I když - udělat dneska e-shop je hračka na pár hodin, ale i tak: využijte zbraní, které máte.)
doplněno 18.10.14 20:02:pavouk: To mne nenapadlo. Díky za opravu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.