Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

AJ - do které skupiny chodit?

Od: martinaa* odpovědí: 3 změna:

Krásný večer přeji, mám velké dilema. Začala jsem chodit do AJ a nevím, jakou skupinu si vybrat. Jsem něco mezi začátečníkem a mírně pokročilým. Takže mám na výběr:

1. skupina začátečníků. Lektorka nic moc, učení nezábavné, pomalé tempo, jsem poměrně napřed (ve skupině jsou lidé, co neumí číslovky, barvy, pořádně se představit, špatně vyslovují). V hodině se docela nudím, ale jsou tam moc fajn lidi a kdyby lektorka víc zabrala a udělala hodinu zajímavější, nebylo by to špatné. Jenže mám strach, že nezabere a budou to zbytečně vyhozené peníze za pár naučených věcí.

2. skupina mírně pokročilých. Lektorka velice dobrá, učení má tempo. Jsou ovšem poměrně napřed, protože s gramatikou (předložkami a časy) bych musela začít od úplně od začátku. Lidi nic moc, ale zase by mě táhli dopředu a denně bych se mohla gramatiku doučovat s bráchou. Jenže mám strach, že to prostě nezvládnu - a taky se na mě dívali jako na vetřelce.

Pak je ještě varianta odchodit půlrok začátečníky a po naučení základní gramatiky zkusit druhý půlrok mírně pokročilé. Co myslíte? Napište prosím svůj názor, děkuji.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

iz*
hodnocení

0x

Mně takhle kdysi vypadla němčina "s mou skupinou", také jsem měla na výběr začátečníky nebo pokročilejší. Chodila jsem do pokročilejších, bylo to (zkraje) dost náročné, ale posunulo mne to o hodně dál.

Takže já bych přes vyšší náročnost doporučila pokročilé.

helper123*
hodnocení

0x

šel bych do pokročilých

toustik
hodnocení

0x

Kdysi jsem se rozhodovala mezi tím samým. Jděte do těch mírně pokročilých, nebojte se toho.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.