Vysazení ha

Od: Datum: 09.10.14 23:06 odpovědí: 5 změna: 10.10.14 14:32

Dobrý den,,

Mám dotaz,a budu ráda za odpoved,či radu,tip,zkušenost (ikdyž každej jsme jiní)

S přítelem jsme spolu 6 roků,bydlíme spolu,,rozhodli jsme se a i plánujeme.že budeme rodina a budeme tři.

Ha ( eloine) beru už aspon 4-5 roků.Jeto nízkohormonalní anti. jsem sni spokojená. Rozhoduju se kdy vysadím,k doktorce se terpve chystám (cca jsem k ní objednana za 14dní).

Právě jsem dobrala "aktivní"prášky a čekaji na mě 4 neaktiv.při kterých dostanu menzes.K ha beru těd i doplněk stravy kys.listovou.

Myslíte si,že o vysazení Ha je dobré se poradit s gynekoložkou? Nebo již přestat brát Ha a jí to jen říct a pak nadále se s ní uz jen bavit,co bude dál.

nebo je nějaký "system"kdy je nejlepší čas k vysazení.?

Názory budou rúzné,ale děkuji vám za odpoved.

doplněno 10.10.14 01:20:

Gynekoložka dělá nějaké větší vyšetření než jindy? Když jí řeknu,že bych chtěla otěhotnět.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: gh
Datum: 09.10.14 23:27

Vysaďte po dobrání plata. Počítejte s dočasnou nevolností a dyskomfortem. Pokud chcete otěhotnět, neukoušejte to dříve jak cca 3 měsíce po dobrání HA.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.10.14 07:51
avatar
Vysazeni HA je normal po dobrani plata. Obecne sr rika, ze se zena cisti od hormonu cca 6mesicu. Jenze u nekoho to je mesic u nekoho rok
Ohodnoceno: 0x
 
Od: iv®
Datum: 10.10.14 12:01
avatar
Každá z nas , zažila neco jiného. Některá vysadila HA a nemohla delší dobu otěhotnět. Jiná vysadila a v druhém cyklu počala. Tohle je individualni. Určitě bych zmínila pri další návštěvě gynekologa , ze chci miminko. Lékař nedělá žádné speciální testy. Jen vas zkontroluje jako pri jiné kontrole. A to jestli doberete platicko ci nikoli nemá na otehotneni uz vubec žádný vliv. Prostě prijde menstruace o trochu dříve.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: liu*
Datum: 10.10.14 14:00

Ahoj,

já vysadila před měsícem. Doktorce jsem nic neříkala, nevím, co by s tím udělala, jdu k ní za týden, takže ji to řeknu, ale nemyslím si, že by dělala nějaké vyšetření, to možná po roce, co byste se s přítelem snažili o mimino a nešlo to. Každopádně po ultrazvuku ona sama pozná, jestli HA berete či nikoliv, vždy mi to řekne, pozná to dle orgánů

Určitě doporučuji nechat tělo oddechnout, znám tedy spoustůůůů kamarádek, které otěhotněly hned v prvním - druhým měsíci a nestalo se vůůůbec nic, ale jinak všechny, co znám nechaly pauzu tři měsíce a pak do toho práskly a taky v pořádku, myslím, že se "čistit" rok nebo dlouhou dobu je zbytečné, naopak se říká, že po vysazení HA je tělo nejvíce "náchylné" k tomu, aby otěhotnělo, takže bych to neprotahovala

Platíčko v klidu dojezte, nebo pokud ho nedojíte, menstruace přijde dřív.

Nelekejte se také toho, že ji nemusíte dostat, já měla zpoždění tři dny, kamarádka 3 měsíce nic pak musela na vyvolávají injekci a další to měla 3/4 roku v kuse, tohle je opravdu individuální. Taky mě strašily velkýma bolestmi a naopak, první den trochu silnější byly, ale druhý už vůbec, jediné změny, co u mě nastaly, bylo všchno možný - začaly mi vadit svetry - koušou udělaly se mi sem tam pupínky, ale vidět nejsou, jen já o nich vím, začaly mi trochu padat vlasy, ale nikdo by to nepoznal a mám citlivější prsa, ale třeba nebudete mít nic, takže přeju hodně štěstí, ať se zadaří

L.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.10.14 14:32
avatar

Jak už tu psali ostatní - kdy vysadíte, je na Vás. Ani nemusíte dojídat plato, jen menstruace přijde dřív.

V mém okolí naopak po vysazení antikoncepce, většině kamarádkám otěhotnění trvalo. Nemyslím si, že je nutné pročišťování, protože co když se stane, že žena otěhotní při braní antikoncepce? Také se přece nedoporučuje potrat ani nic podobného a miminko se narodí zdravé.. Ale je to na rozhodnutí každého.

U mě asi ještě tři měsíce po vysazení, menstruace přicházela jako hodinky, jako kdybych antikoncepci stále ještě brala. Další měsíc pak nic.. následovala vyvolávací injekce, další měsíc zase nic.. když už doktor nevěděl co se mnou, nasadil mi nějaké hormony - brala jsem je asi jen jeden cyklus, pak jsem si je sama vysadila a pak jsem s menstruací problém neměla. Takže asi trvá, že se tělo zase naučí vše "dělat samo".

Jinak mně se naopak po vysazení ulevilo.. Hlavně žádná bolest prsou! Už jsem ani nevěděla, že to jde.. V podstatě při braní antikoncepce máte před menstruací spoustu příznaků, jako při těhotenství a bez ní najednou pohoda..

Ale koukám, že to má každý opravdu diamétrálně odlišné :)

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.