Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Bolest hlavy

Od: honza98cz* odpovědí: 6 změna:

Ahoj, už dva roky mě bolí hlava... Většinou je to ráno když se probudím spím tak trochu vyvráceně ale když usínám spím tak aby nebolela, někdy se vyspím krásně a nebolí. Někdy to je odpoledne a bolí to trochu víc. Včera jsem byl na bazéně a potápěl se. Hlava mě strašně bolela tak sem si vzal ibalgin a ráno vůbec nebolela. Ale odpoledne to nastane zase, některé dny to třeba vůbec nebolí. Ale mám to takhle už 2 roky. Když si hlavu protáhnu někdy v ní křupne a to tu bolest utlumí. A pak zase nastane... Doufám že to není něco vážného. Mám to od té doby co jsem spal u kamaráda pod šerákem a spal sem tělem na madraci a krkem+hlavou dole. celý vyvrácený... Vůbec nevím. Díky

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ben®
hodnocení

4x

Dobrý den, vypadá to na problém s krční páteří - chtělo by to vyšetření lékařem. Zdravím!

hodnocení

4x

Sice nejsem lékař,ale vypadá to na zablokovanou krční páteř.Proč tak dlouho trpíš a nezajdeš k odborníkům,tam ti pomohou.

doplněno 09.10.14 18:05:

No vidíš,je to páteř ! Bojíš se o rodiče,nebo o sebe? Sypej hned zítra k lékaři !

honza98cz*
hodnocení

Bojím se aby to nebylo něco vážnějšího. Rodiče to ještě neví. Ale když mi bratr leze po zádech a sem na posteli a vstanu taky mě bolí... Bojím se i o rodiče kdyby to bylo něco vážného, nevím jak by se tvářili

Honzo, přikláním se ke kolegům - k té krční páteři. Rodičům se o svých problémech neboj povědět. Určitě by je více mrzelo, kdyby to bylo vážné, mlčel jsi a nevyhledal jsi lékaře. Jen ten pravou příčinu bolesti hlavy může určit. Hlava dokáže bolet i když třeba člověk hodně namáhá zrak atd...Ale to opravdu musíš k lékaři a dát se vyšetřit...

honza98cz*
hodnocení

Dobře, Moc ti děkuju... rodičům to řeknu hned jak přijedou ze služební cesty... Já sem se spíš bál že to bude něco vážného jako třeba nádor.. Ale vše je možné :(

tlapka*
hodnocení

1x